Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Vyvolalo to ve mně spoustu vzpomínek, na Telč a okolí, jezdili jsme tam...

Díky Vám - ;-)za ně.

1 0
možnosti
Foto

Nemáte zač, jsem ráda, že na Telč vzpomínáte. Ať přijedu kamkoliv, vždy mi někdo řekne: "Jo Telč, tam jsem se zamiloval(a)" Jde to tu moc snadno a hezky :) Mějte se krásně.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, klidně můžeš s fotkama konkurovat, protože fotíš svýma očima a vlastním srdcem. A divák či čtenář to tak vnímá. Alespoň já určitěR^.

A jsem moc ráda, že jsme se mohly poznat osobně i za Tvoji milou společnost u našeho stolu!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, ráda jsem seděla u toho stolu, jen příště musím sedět z druhé strany, celou dobu jsem trpěla nutností čůrat :))) A obtěžovat neustále ostatní, aby mi udělali cestu ;-D;-D Jsem ráda, že už jsem bloger chichi...

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný! Jsem ráda, že jsem tě poznala osobně, Bohunko.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, já taktéž. Příjemné posezení. :)

1 0
možnosti
Foto

J70a66n86a 68M41a87j73o15v47á

17. 6. 2018 10:37

Milá procházka, v pěkném světě to, Bohunko, žijete :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Jani, je kouzelná. Mám ale pocit, že 99% "telečáků" (já to zase schytám za tenhle výraz) tu krásu vůbec nevidí. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Budu se tam muset vypravit:-)

1 0
možnosti
Foto

Libuše, jsem tam dennodenně. Vážně to tu máme krásný. :)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, povedlo se ti toR^ a pátek byl moc fajn;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko. Jj, pátek byl skvělý. :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.