Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^mám ráda happy endy-někdy ale ta tvrdá pěst zasáhne...a sebevětší láska nepomůžeR^

1 0
možnosti
Foto

Bohužel. Někdy chybí i trochu mozku. :-/ Ahoj Libuše, děkuji, žes opět zavítala.

0 0
možnosti

D67a89v51i60d 39V27l53k

24. 5. 2018 16:01

To bylo hezký BohunkoR^:-)

1 0
možnosti

I tací jsou! Pěkné od začátku až... včetně písně...:-)

1 0
možnosti
Foto

Znáš to, miluješ ho až ho nenávidíš :) A nenávidíš ho až k srdcovému pobláznění ;-)V Jak zpívá Miro Žbiro V "Láska je strašně bohatá... ten kdo ĺubil, zklamal sa a ten kto zklamal ĺubi." (omlouvám se za slovenštinu)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.