Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za krásnou procházku 

1 0
možnosti
Foto

Milá Bi. ... provedu naživo :) Ráda jsem Tě slyšela. :-)

0 0
možnosti

Tak fotograf s velkým F a dokonce se dvěma, jsem přeci já;-D

U snímků mi bylo chvilku horko, chvilku zima, jeden ani neví, co si obléci, skoro jsem z toho byl až Cimrmanovsky "Rozpuštěný a vypuštěný"...a také jsem si vzpomněl na "před pikolou za pikolou...prostě jsem si očima Bohunky znovu prošel bezva dovolenou Telč, Slavonice;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsem Vám připomněla něco hezkého... ;-) Slunečný den, přeji.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Radko, sezona začala, vjezd na náměstí už je zakázaný, ženy vytáhly dlouhé kolové sukně, kloboučky apod. Jen přijet.... :)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moje oči jsou nejzvědavější orgán na světě, vidí i to, co nemají. :))

0 0
možnosti

D57a56v37i73d 87V35l22k

3. 6. 2018 20:05

Super mám to tam moc rád:-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky. Krásné pondělí, Davide. :)

0 0
možnosti
Foto

:-) Děkuju, hezký zbytek víkendu.

0 0
možnosti
Foto

Žijete v kouzelném místě a umíte ho moc pěkně vidět :-). Už pár let jsme tam nebyli, tak jste nás ispirovala k nápravě :-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jani. Jen to, co vidím každý den... Téměř každý. :) jsou to místa, kam turisti moc nechodí a mezi námi, je to dobře. ;-)Přijeďte si to zkontrolovat. ;)

1 0
možnosti
Foto

díky za krásný výlet a hezkou neděli:-)

3 0
možnosti
Foto

Libuše, to já děkuju :) Prima den

0 0
možnosti

Bohunko, moc se ti ten fotoblog povedl. Velmi zajímavé a působivé fotky.

A děkuji, že jsi mě vyslyšela!:-)))

Hezkou neděli!

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Marie. Je dobře, žes kritizovala... :)) Nakopla si mne. ;) Krásnou neděli.

1 0
možnosti

Telč i jeho fotky superR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS