Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Bohunko, moc ráda jsem Vás v pátek poznala osobně...podobná setkání znám, také jsme chodili na podobné kontroly. Vám i celé rodince hodně lásky a silV

1 0
možnosti
Foto

Dášo, děkuju, i já jsem Vás ráda v tom shonu poznala. Čeká nás to zase za měsíc, snad to tentokrát vyjde na 100% a konečně zjistíme tu správnou diagnozu. ;-) Ještě jednou díky moc, přeji krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Objimam vás všechny moje milá virtuální přítelkyně. Bulim 

1 0
možnosti
Foto

Bi, jsi moc milá, jsem ráda, že Tě "znám".:-)

0 0
možnosti
Foto

Takové příběhy se stávají, ale pokud je v nich moře lásky, možná nejsou tak úplně smutné a beznadějné...R^R^VV

1 0
možnosti
Foto

Oceán lásky, řekla bych. Ta maminka mě hooooodne naučila. Díky Váš názor. :)

1 0
možnosti
Foto

Bylo to smutné , ale i krásné. Díky Bohu, že existují šťastné - obětavé mámy. Přeji Vám hodně s štěstí - i Vaší dcerušce. V

1 0
možnosti
Foto

Mockrát děkuji. :) My tp zvládneme ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jsme smíšci. Dobrý den, Pavlo. :)

0 0
možnosti
Foto

R^ Přeju Vám hodně síly a malé co nejvíce štěstíR^

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, děkuji, Zdenička je perpetum mobile - stroj na štěstí. To spíš já so leckdy nevím rady.

0 0
možnosti
Foto

díky moc, potřebuju otvírat oči...zastavit se a porovnat si věci na lepší správno... objímám tě a posílám slunce do duše a V, Bohunko...jsi krásná ženská, silná a máš krásnou rodinuR^

3 0
možnosti
Foto

Radko, umíš pohladit svými řádky. Nejsem silná, jsem ubrečená dost často. Jsem ráda, že si ten příběh přečetlo tolik lidiček, dekuji adminům za výběr do sekce "zaujalo nás", protože chování některých vrstevníků bolí víc mě než Zdeničku. ;-( Rozhodně trpím vic já než ona.

2 0
možnosti

Článek a lásce a o tom co je v životě opravdu důležité, mít někoho, mít někoho rád:-)

3 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jste,četl. Ano, mit někoho rád je úžasné, ale když někdo tu lásku dává v tak velkém množství.... Je to pohádkově krásné. Marku, přeji slunce. :)

0 0
možnosti

Bohunko...velké srdíčko!:-)

3 0
možnosti
Foto

Marie, my se o něj podělíme. ;-)V

1 0
možnosti
FF

...dnes jsem četl už o Nelince....

1 0
možnosti
Foto

Vidíte, je těch neobyčejných dětí víc. :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.