Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

sex je mocná síla stejně jako láska-často to splývá a neumíme rozlišit jedno od druhého-anebo k tomu spíš nemáme odvahu a rádi si něco zatíráme?

2 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, někdy si radši nechceme přiznat, jestli se jedná o lásku nebo chtíč. :) Díky Libuše za tvoji "trošku do mlýna". Přeji hezký víkend.

0 0
možnosti
Foto

Klárko, ahoj. Děkuji za nakouknutí. :)

0 0
možnosti
MV

neco holt chce vydrz a muze se stat, ze to cekani predci i cil...svjet je fakt divnej

1 0
možnosti
Foto

Marku, tys to vystihl. To čekání je právě ono! Někdy... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné! Je v tom to správné napětí a přetlak. Možná, že to marné čekání na splnění snu je mnohem intenzivnější, než když se to, po čem oba tak touží, jednou stane... Kdo ví, nechám se překvapit.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, musím ti dát trochu za pravdu. Možná, že oba baví právě jen to čekání. :)

1 0
možnosti
PH

P64a79v25e35l 29H77e82m43e94k

21. 6. 2018 10:28

Milá Bohunko, je to už mnoho týdnů, co jste mně tak mile šokovala svoji povídkou o dvojici trosečníků. Přiznám se, že ač bych moc chtěl, nestíhám Vaši tvorbu číst. Na druhou stranu, když už se k ní jednou za čas dostanu, rozhodně mně nezklamete. Moc rád bych si udělal čas a přečetl si všechny Vaše články zpětně, ale nemohu to slíbit. Ale teď, když už jsem od Vás četl druhou, tak milou povídku, buďte si jistá, že kdykoliv budu mít čas se začíst, zadám si Vaše jméno do vyhledavače a primárně půjdu po Vašem díle :-)

A opět bych se s Vámi s chutí pustil do polemiky, ačkoliv dnes nejsem ve sporu. Je to v podstatě krásný romantický příběh. A co mně přimělo se vyjádřit? Něco velmi podobného jsem už slyšel od kamarádky. Nevzpomínám si, jestli o mluvila o śkutečném vztahu, příběhu z doslechu, nebo vlastní fantazii, nicméně mluvila o tom z nádherným zaujetím. Jako chlap to moc nechápu, neboť čekat na akci roky je sci-fi (spíše rom-fi) i pro ty nejtrpělivější, ale zase to něco vypovídá o Vás. Neubránil jsem se úsměvu, když jsem se vžíval do situcí, Vámi popsaných z pohledu muže. Nebylo to ovšem zase tak neralistické. Na celém příběhu se mi moc líbí ta podstata romantické duše. Představa ženy, že dokáže být roky zbožňována mužem, v jehož mysli žije tak silná vzpomínka na vzdálený objekt touhy, že představy plně nahradí fyzický kontakt. Zapomenuto je manželství, či jiné sociální kontakty. Zde je láska tak mocná, že transformována do kinetické energie, nepochybně by přemístila Materhorn o stovky metrů. Dík, že mi umožníte čas od času uniknout do světa, v němž zmizí základní instinkty a ten pravý hodnotový systém, je náhle zřetelný. Myšleno v dobrém - Vaše příběhy nejsou trochu přehnané, tak že bych se nad nimi posměšně ušklíbl. Myslím, že jsou přehnané daleko za hranici běžné přehnanosti, jakobyste z celého spektra emocí dokázala vyříznout jeden, krásný, drobný ornament.

Krásný den

Pavel

2 0
možnosti
Foto

Milý Pavle,

povídku o trosečnících bych Vám jistě ještě trochu objasnila, ale prý "jen hlupák se snaží najít tu správnou pravdu".. mi bylo jednou řečeno. Tak ji nechám spát.

Přiznávám se, že tohle leží v šuplíku několik měsíců, spíš skoro rok. Vypíchla jsem jen ty chvilky "setkání", to jestli on nebo ona mimo jejich vztah někde jinde něco provádí, jsme neuvedla, protože nevím :) Chtěla jsem tím jen říct, že i muž může zažít vzrušení z čekání. O pocitech ženy jsem radši vůbec nepsala, byl by to hotový román, znáte ženy :))

Moje příběhy jsou zcela přehnané, ráda přeháním, už jsem taková. Mám ráda uniknutí z reality a podtržení fantazie a smyslů.

Děkuji Vám, Pavle, za Vaši podporu, těší mne, že mám pár lidiček, kteří se vracejí. Vracejte se, prosím, hledejte i nadále. Ještě toho mám hodně schovaného, třeba Vás mile překvapím.

Děkuji za komentář. Mějte se krásně. Bohunka

0 0
možnosti
SN

:-)....udržujete mě v napětí! R^V

2 0
možnosti
Foto

Stando, já myslím, že jim to vyjde... ;-) Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
RK

Červenec 2067... Myslím, že už konečně nastal ten čas, je to tak krásné... slyšíš? Ty spíš? Aha, umřel jsi. Je vidět, že příště budu muset najít někoho trpělivějšího, kdo vydrží...

2 0
možnosti
Foto

;-D I takovou reakci jsem čekala, nejste první. Ona to dá, nebojte, není to zas takové nemožné.

0 0
možnosti
MG
Foto

... zvědavče :) Jasně, že povídka, copak já netrpělivec a chaotik bych mohla takhle na něco čekat? ;-) Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Marie... hm... hm... :) Nemám čas, promiň, ale písnu. pa.

1 0
možnosti
Foto

Krásný! Už se těším na pokračování, červenec je za dveřmi;-)R^

2 0
možnosti
Foto

jo, Jitko, červenec.... Jestli bude "plodný"? ;-D Díky a ahojky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.