Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Řekl bych, že je dobrý mít u toho i živý mužský element, kdyby jako něco, tak aby vyvážil nebo zvýraznil běh událostí:-)

1 0
možnosti
Foto

... aby do toho mohl kecat :)) ... Mužský element nemusí být i všeho ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^tak to je zajímavé téma;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuše, zaujala jsem a to je skvělé. :-)

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za chybu v nadpisu... Samozřejmě tam mělo být "....nejste moc jisté...." Nejsem dokonalá. :))))

1 0
možnosti

No, jó porád. Kdo chce si to "přebere":-))

1 0
možnosti
Foto

...a pak to utne chlap!R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko, to je jasné, když chceš překazit ženám nové zkušenosti, pošli za nimi manžela. :))

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se vracíte i s komentáři. Děkuju. ;)

1 0
možnosti
Foto

Nezapomněla jsi napsat .... Fantomas... :)) ? Zdraví tě "břídilka" :))

0 0
možnosti

A helemese! Blogy o životě, ať reálné nebo fantazijni jsou jako letní snídaně. Milé, není jasné zrovna moc (je tu ještě jaro, podzim a zima) a krásné klouzou do duši. Těším se na další snídani s vámi.

1 0
možnosti
Foto

Tak za týden zase u snídaně. ;) Díky..

0 0
možnosti

Tak jsem polknul nasucho ...

Moc hezky napsané!

3 0
možnosti

:-)........Mám s lesbickými dámami osobní zkušenost. Protože mám koně jezdily tři postupně u mně. S první, jako pěknou dívkou jsem se seznámil na "Hubertově jízdě",(houf koní a jezdců ukončuje formálně jezdeckou sezónu).

Chvíli jsme jezdili spolu i s dalšími, ,po čase se mě zeptala, jestli si nemůže přivést kamarádku. Souhlasil jsem a děvčata, protože jsem o hodně starší se mi celkem bez problémů svěřovala. Ta druhá měla manžela a děti, probírali jsme i choulostivé věci, spaly v trojici s manželem první.

Po čase ta první si našla novou, druhou opustila. Třetí byla skutečně talent na ježdění. Ta to pochopila za jeden den, což je unikát. Žila také v manželství, ale už žádné společné spaní v trojce.

Nebudu to prodlužovat. Nechala si od manžela udělat dítko, dcerušku, rozvedla se žijí a vychovávají dítě ve společné pohodě.

I když už jejich ježdění skončilo(je to trochu daleko), pořád jsme v kontaktu a příležitostně je navštěvuji. By to pro mně parádní čas, moc jsem se bavil a ony také! R^R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Známost s druhým pohlavím, které je "nestandartní" není špatné. :) Zdravím Vás.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, ty umíš zalaškovat si se čtenářem, vytvořit erotické napětí a pak... Pokračování příště...;-)R^R^

5 0
možnosti
Foto

Pavli, ráda napínám. :)) Děkuji za zastavení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS