Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No a co bude dál? Ten nadpis mne mate... R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ten nadpis to byla jeho slova, než ji potkal naživo a zjistil, že mu úplně stačí vidět ji jíst.... mrzí mě, že jsem Vás zmátla, snad nebylo více zmatených čtenářů... :-/ pokračování bude, nebojte, ono to dopadne moooc dobře. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Teda, ty nás napínáš!;-)R^

1 0
možnosti

:-D protože Bohunka!:-)))

1 0
možnosti

Jo, a ta skladba? Opět tleskám! Skvělý vkus máš! (a ještě se mi líbí ta výuka výslovnosti:-))

1 0
možnosti
MV

tajemna...ty ja rad

diky za pekny cteni, Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se líbilo. Krásný den, Marku. :-)

0 0
možnosti
Foto

Příjemné čtení po ránu. To bude zase krásnej den. :-)

2 0
možnosti
Foto

:-) děkuji Vám za návštěvu. Přeji hezký a klidný den.

0 0
možnosti
DV

D48a63v65i96d 39V71l55k

10. 5. 2018 6:14

Aúúú.Jsem eroticky nabit.......ale musím do práce skládat kachličky ;-(Krása,krásaR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, doporučuji zopakovat si čtení po příchodu z práce. ;-D Lehké dlaždičky, přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.