Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

R^někdy je opravdu těžký se vyznat...

1 0
možnosti
Foto

Chce to čas a trpělivost... :-) Přeji hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Jó, slova a činy. To je ve vztazích vždycky komplikace. Mělo by to být v symbióze, ale není. A teď, jestli je to dobře nebo špatně, dumají postižení.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, někdy moc slov je špatně, a někdy málo slov... člověk aby se v tom vyznal.. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jednoho dne Sylvinka dozajista opět uvěří a jiný On vstoupí do dveří děkuji Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Možná, že už vstoupil... ;-) Ahoj Bi.

0 0
možnosti
JS

Moje babí říkávala "Na každý hrníček se najde ta pravá poklička."

:))

1 0
možnosti
FF

...ano, ano...zvláště vodníci o tom ví své;-)

3 0
možnosti
Foto

To se krásně říká, když jsou všichni stejní...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nejsou... ;-) Nech mne žít v naději, že nejsou všichni stejní... ;-D;-D

0 0
možnosti
FF

Já myslím, že Sylvinka se dočkat nemusí...pokud nepůjde naproti i přes riziko, že se prostě lepší nenajde. Nikdo nemá nic jisté. Čas se mění, lidé se mění i láska se mění, přibývá zvyk, poznání, ať milé či nemilé. A nelze jej setřást slovy, že jednou budeš pro někoho neodolatelná a bude tě milovat takovou jaká si, bez ohledu na to, či tamto;-)

3 0
možnosti
Foto

"Tak slyšelas, Sylvinko, hup do života a běž tou naproti! Jinak se nemusíš dočkat!" ;-)

Františku, děkuji za Vaše písmo. V

1 0
možnosti
Foto

Asi jen labutě to mají jiné, zřejmě kvůli dlouhým krkům?Hezkou přípravu na konec týdne, Bohunko!!R^:-)

2 0
možnosti

To víš, Sylvinko, že se najde...

Ona asi neví, že co se má stát, se stane:-)

A někdy naprosto nečekaně.

O to to bude hezčí!

Pěkně napsané, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Taky jí to říkám. Ona počká a časem se uvidí. ;-)

Marie...

1 0
možnosti
Foto

Jitko, pro každého na světě někde chodí jeho štěstí. V:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.