Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko kdybych já začala psát o svých špatných snech;-D

ale povedlo se ti to-karma a palečekR^

1 0
možnosti
Foto

Ahojky Marie, ještě že jsou to jen sny.

1 0
možnosti
JP

J62a82n 72P90a14l85l18a95s

6. 4. 2018 22:52

Milý deníčku, celý život sním o veskrze zkažené krásné ženě. Konečně jsem ji našel. A k čemu mi to v mém věku je?

Život není spravedlivej!

1 0
možnosti
Foto

;-)R^Ach ty sny! Buhunko, ty už nejsi na FB?

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko. K čemu fb? ;-)Mám přece mail .... A diskuzi;-D

0 0
možnosti
JK

Hodně špatnej sen, hodně špatnej. Ale o to lepší povídka ;-D Přeji příjemný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Josefe, bylo to mnohem drastičtější, na radu tety jsem to ale vypustila. Asi by všichni měli zkažený víkend. ;-) Mějte se hezky, pate!

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.