Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, krásné přičichnutí, stopy v písku a vše ostatní, super!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, v jedné písni se zpívá: "Nepoznám ani tvoje kroky v pěně dní.." A já vždy zpívám "v pěnění", jako v mořském.. a ty stopy jsem vyfotila protože mi tuhle krásnou píseň připomínaly. Líbí se mi, že se něco vytvoří (stopa) a během pár vteřin se přihrne moře a nemilosrdně zase vše uhladí a odnese s sebou. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.