Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to je půvabný nápad dát tyhle dva dohromadyR^:-)

karma

1 0
možnosti
Foto

Hodí se k sobě, že?! :-) Díky za hodnocení.

0 0
možnosti
Foto

jsem spokojená, že jsi tam, kde jsi...ženská, co se nebojí otevřít brány něčeho, co v sobě stejně každej má, jen se nějak stydí:))...tlačítka jsou anonymní a ...zkrátka jsem za to, kde jsi;-) ráda... to zaprvý. Gratuluju

Co se těch dvou měst týká...znám je ... trochu je obě znám, Telč méně, ale základ znám. Města, kde nechci být oblečená za turistu, ale chci si užít své kolové sukně až na zem, a něco krajek a osvobozenějšího dekoltu...chci si užít atmosféru, chci si užít nostalgii a zastavit čas. Jsou to města k zamilování a krásná k uzávidění cizinců, že je máme.R^ Napsala jsi to moc fajn:)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Radko. :-) Napsala jsem dlouhý komentář, ale nějak mi ho nedovolili pustit... (prý nedovolený příspěvek v rozporu s pravidly diskutování...) nechám to být. ;-)R^V

0 0
možnosti
MV

krasne napsany a kdo ty mesta zna, tak je v textu cejti

diky

Telc ... to je takovej sen

1 0
možnosti
Foto

Ona je prostě to nejlepší...... Každý den, opravdu každý den i když prší, i když je mráz jak prase se kochám, dokonce i když fouká vítr ;-D;-D;-D........ Není to jen náměstí..... je to duch města a ta romantika za městem ;-) Děkuji Marku za komentář a pochopení :-)

0 0
možnosti

No, dobrá...proč ne? Ale chtělo ty "toužící" předvést aspoň jednou fotkou každého:-))

1 0
možnosti
Foto

Marie, fotek Telče mám miliardu ;-), bohužel Krumlov ani jeden... (mail) ;-( Ke všemu moje umění s nacpáním fotek na blog ;-D....

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za špatně napsané křestní jméno..telefon je občas rychlejší nežli já

1 0
možnosti
Foto

Nic se nestalo. Je to milé;-) Nedávno jsem slyšela "Bobulko"... používá jedna miloučká osůbka... Už jsem byla taky Bobinka, Bohuška, Bohoušek, to jsem stále...... "Bohinka" je taky hezké. Klidně pokračujte...;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné Bohinko děkuji přeji nádherné dny

2 0
možnosti
Foto

A mně se to naopak líbí, takový překlep má něco do sebe, vznikla krásně "božská" přezdívka;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuju Jitko... Nedávala jsem ti to náhodou už jednou číst trošku jiné???

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.