Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^múzy víly a maminky musí být silné jako dřevorubci;-)

moc krásné a vůbec nevadí že je to smutné-smutek je součástí života

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Jak mě dokáží rozplakat moje dvě dcery, když jsou bezbranné a smutné a já jim nemůžu pomoct! ;-( Děkuji za Váš příspěvek. ;-)

0 0
možnosti

Bohunko, ale no tak! Něco optimističtějšího by nebylo?

1 0
možnosti
Foto

Marie, zítra bude funebrák. Nebude veselý ani optimistický, ale třeba se to bude líbit víc. ;-)Pa.

1 0
možnosti
ZS

Bohunko, krásné psaní, ostatně, ty neumíš psát "nekrásně", když Tvoje múza pláče, napíšeš smutné psaní, třeba o lásce, která není, nebo je jiná, než by někdo chtěl, či v ní doufal ... ty můžeš klidně nechat múzu plakat, protože po slzách zase přijde smích a v Tobě se zrodí příběh veselejší ... tak to přeci v životě chodí. :-)

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, ty vždycky pohladíš. Děkuju, děkuju, děkuju za Tvojí podporu a hezká slova. :-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.