Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko, něco jiného je, kde se člověk narodí, a něco jiného srdeční záležitost. Doma jsem tam kde žiju, ale na svoje bydliště v dětství nezapomenu díky vzpomínkám. Tam jsem zapustila kořeny natrvalo. A přitom v jednom městě:-)

1 0
možnosti

p,s. ta písnička je skvělá!

1 0
možnosti
Foto

R^kořeny jsou kde je domov

a domov je tam kde máš srdce

the home is where the hearth is

karma-moc hezky napsanéR^

1 0
možnosti
Foto

Libuše, děkuji za karmu. Já mám ale kořeny hodně rozdvojené.

0 0
možnosti

;-D pěkně zpíváte a pěkně popisujete pocity, které mají moji klienti, když je zavezu na místa jejich původu; pořádám genealogické výlety. R^

1 0
možnosti
Foto

Nevěřím, že jste mě někdy slyšel zpívat a přežil jste to :)) Zpívám, jen když jsem sama a náš pes vždy opouští místnost... ;-D;-D;-D. Díky za přečtení. Výletům zdar!

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.