Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, sebevědomí na bodu mrazu a k tomu sklon vytvářet si černé domněnky ... to je vždycky problém.

Hezky napsaná povídka. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Moc pěkné. Ty falešné domněnky, kolik jen napáchají mezi lidmi nedorozumění!

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Liběno. Děkuji za Vaši návštěvu. Souhlasím, lidé spolu málo mluví....

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Děkuji za zastavení "u mě" :)

0 0
možnosti
DP

R^Krásná povídka:-)S výjimkou toho smutného zakončení se něco podobného stalo ve skutečnosti. Začátkem 60 let sem měl přítele (pen pal kvůli praktikování angličtny) v USA. Alespoň podle fotografií měl od krásy hodně daleko. Ale podle dalšího společného amerického známého, to byl kluk "se srdcem na dlani". Tento společný známý, lékař, ho dal dohromady s jednou svou pacientkou - nevidomou, ale zrovna jako v blogu, hezkou , inteligentní a sympatickou holkou. No a tam to na rozdíl od blogu došlo v roce 1962 k manželství, zřejmě harmonickému a spokojenému, navštívil sem je v USA o 19 let později a dělali dojem šťasných lidí. Paní byla opravdu moc milá dáma a Richard měl stále i po těch 19 letech "srdce na dlani".

2 0
možnosti
Foto

:-) Ten Váš příběh je mnohem hezčí. Děkuji za komentář.

1 0
možnosti

Bohunko, tak tohle se ti vážně povedlo. Moc hezky napsané...už od názvuR^

4 0
možnosti
Foto

Marie. Ahojky. Musím taky vymyslet nějaký příběh, kdy žena "ublíží" muži, aby to nebylo tak jednotvárné. ;-) Už ho mám v hlavě, jen ho dostat na papír.

1 0
možnosti
SN

:-)....Moc pěkně napsáno! Po ránu se mě i zamlžily oči ! R^R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji děkuji děkuji. Za přečtení, pochvalu...

0 0
možnosti
PK

Přesný popis sebe sama a přesný výčet co si představuji a hodíte to do počítače a výsledek se musí přece dostavit...;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D Petře, děkuji za komentář.

0 0
možnosti
LK

Já jsem svou ženu poznal díky seznamce. První rande bylo naslepo, nevěděli jsme, jak ten druhý vypadá. První dojem byl oboustranně rozpačitý, ale po půl litru tequily ledy roztály a už jsme svoji skoro dvanáct let :-)

2 0
možnosti
Foto

O tequile mi ani nemluvte ;-D;-D;-D Hezký den přeji.

0 0
možnosti
ZS

... jak malinko stačí ... R^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeni. Jsem ráda, že ses zastavila. :-) Dík za koment. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.