Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Jednou za rok, v den, kdy to všechno začalo....celý ten čas se střádá touha, která nepřítomností toho druhého nabírá neuvěřitelných výšek,...a vždycky otázka, jak je možné, že nikdy nezapomenou na předešlé dotyky...jakoby začali tam, kde minule přestali, bez ostychu. Naprostá souhra duší....přesto, že je zakázaná:-)

2 0
možnosti
Foto

hm.. jako byste... ? Moc hezky jste to napsal. R^ (skoro lépe než já ;-);-D) Děkuji, že jste se vrátil.

1 0
možnosti
Foto

Tak jak to bylo? Kdybys aspoň něco naznačila... Takhle nechat čtenáře v nejistotě!;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Pavli. Jsem hrozná, já vím... ;-D

1 0
možnosti
MV

ty lidsky fantazie!

a LP mam v usich skoro kazdej den - vyborna je!

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že ty lidský fantazie nikomu neubližují. Moc ráda fantazíruju.... LP... Tp je srdcovka, láska mého života, každý den. Nikdy se mi neohraje.

PS: Omlouvám se, v minulém příspěvku jsem drze tykala... ;)

0 0
možnosti
Foto

I ne?!! Marii došla slova? Není možný :)) Njn, já byla na dovolené....... ;)

1 0
možnosti
SN

:-)..... Při deštivém ránu jste ve staříkovi probudila ty nejkrásnější vzpomínky na mládí! Bohužel....čas se nedá vrátit, ale.....byla to nádhera! Díky! R^R^R^V

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jste, Stando, vytrvalý čtenář, a že můžu svými příběhy zlepšit deštivý den. Brzy bude zase slunce. :). Mějte krásný víkend a za týden opět tady ju?!

1 0
možnosti
Foto

;-)R^Ale mnohým z nás by zajímaly právě ty detaily...

2 0
možnosti
Foto

Jitko, to by "nahoře" neskousli :)). Nepublikovatelne! Ale ty jsi holka šikovná, řekla bych fantazijni... Hm?! Zasni se. :) Dělám to pořád ;)

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.