Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-):-)usmívám se tu, díkyR^

1 0
možnosti
Foto

Já děkuju, že jsem (on) pobavila. ;-)

0 0
možnosti

Nejsou ti lidi roztomilí? To se to pak čeká, že?:-D

1 0
možnosti
Foto

Ano Marie. Jeden takový člověk v čekárně a vůbec ti nevadí, že jsi tam dvě hodiny ;-D On měl takový hlášky... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Lidé jsou různí - a někdy k popukání (smíchy). Ale i zábavní - horší jsoun ti komisní a nudní... ;-D Díky, pobavila jsem se. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení a počtení. _Jsem ráda, že se příběh líbil.

0 0
možnosti
LI

Takhle jsem se dlouho nezasmála;-D;-D, výbornýR^. Mohla byste rozdávat jako lék na deprese ...)))

1 0
možnosti
Foto

Já ne, to on... Nám tu po městě chodí, víc takových lidiček... No, možná příště zase o jiném muži... Díky, že jste nakoukla.

0 0
možnosti
Foto

Krásně a vtipně napsané! Dost jsem se pobavila.R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavlo. I já se bavila.;-)

1 0
možnosti
JN

J69o59s81e25f 38N28o18v79á83k

29. 11. 2017 13:20

No ja nevim mile pocteni .... nebylo to spis tohleto sexualni obtezovani? #METOO?

A kdo vi, co vse s tou slepickou po vecerech dela .... zavrit ho, devianta! Uz za to slapani nohama po zidli!

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Teda musím se přiznat, že otázka, co s tou slepičkou (ještě) dělá po večerech, mne taky napadla... Ale... Díky, že jste četl a zasmál se.;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Radko. Přeji hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Nevím proč, ale připomínalo mi to scénku vodníka Čochtana s Aničkou na hrázi rybníka ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-) Díky, že jste věnoval chvilku a přečetl si...

0 0
možnosti
JV

Možná se doma cítil moc sám. S lopatou ani s Lopatou se moc pokecat nedá ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, s Lopatou si asi moc nepokecá. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS