Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc pěkné Bohunko-karma a dík ze pěkné počteníR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Libuš. :-) Jsem ráda, že se líbí.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Bi. Neukazuje se mi tu jaký smajlík si dala, budu doufat že kladný :)))

0 0
možnosti
Foto

Krásná pohádka! K čemu je Taře chlap, který je nepřístupný a nedosažitelný? I ona si zaslouží aspoň trochu opravdové lásky a vášně...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Nedosažitelné a nepřístupné muže nebrat :) Myslím, že to udělala dobře. Díky, Pavli za názor.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, jsem nadšená!!! Krásně se to čte i prožíváR^V

2 0
možnosti
Foto

Zdeni V Jsem nadšená, že mám nadšené čtenáře. Díky, díky, díky.

0 0
možnosti
FF

Jsem tedy myslel, že se Vševěd v zimním čase, vrací domů dříve z práce...což by snad Taře mohlo prospět, či ne?;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale znáte to Františku, znuděná žena v domácnosti... :) a ten prevít ve volném čase chodí za jinou. :)) třeba jí to vyjde s rybářem;-).

Františku, všechno nejlepšejší k svátku.

1 0
možnosti
Foto

J46a24n 30Š29i65k

4. 10. 2018 8:00

Parádní. Jste fakt skvělá R^

2 0
možnosti
Foto

Jane, vy umíte pohladit svými diskuzemi. Děkuji.

0 0
možnosti
JS

Rozplakala's mě...

Díky za tu krásu.

1 0
možnosti
Foto

Jani. Dlouho mi to leželo v šuplíku. Moc se mi,ten příběh nelíbil. A tobě se líbil, to mám radost. :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.