Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To víš, že podepíšu, Bohunko! Je to taky můj životní rival. A když začne hrát svou etudu na zasklené lodžii, jde z něho i strach:-)))

1 0
možnosti
Foto

Juchů, ještě asi tak půl milionu podpisů a můžu s tím "vejš" ;-D;-D. R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsme dvě, Bohunko. Ale na prádlo, je stejně nejlepší, nemusí se pak ani žehlit;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko s prádlem souhlasím, ale ať si ho suší, když spím. ;-DR^Hezký víkend.

1 0
možnosti

Zcela s Vámi souhlasím paní Jakubcová. Vítr mně štve úplně stejně jako Vás. Mám dlouhé, husté vlasy, které si ráno načesávám a lakuji, resp. si třeba nechám u kadeřnice udělat krásné lokny a pak vyjdu ven a s prominutím pitomý vítr mi vlasy rozcuchá, lítají mi do pusy,do očí (které mi začnou ihned slzet) a lokny či pěkný, elegantní účes jsou pryč. Připadám si jak pitomec a je mi to jak říkala má babička tzv. platprtné ;-D. Ať se Vám daří a přeji další krásné blogy.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nahlédnutí, přečtení i Vaši podpůrnou reakci. ;-)Mějte se hezky a zase přijďte. ;-)

0 0
možnosti

Nepodepíšu, ba co víc protestuji proti petici. Vítr je nejlepší kadeřník a když foukne z dobré strany tak mi připomene, že mám ještě nějaké vlasy.;-D A pak ty nadzvednuté sukýnky taky nejsou úplně k zahození.;-D

1 0
možnosti
Foto

Od mužů jsem snad ani podporu neočekávaná. ;-DAle alespoň jste si přečetl moje trápení. ;-)Díky. Přeji hezký den.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS