Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty jsi rošťanda☺

1 0
možnosti
Foto

Ve světě fantazie se smí všechno. A nebo ne?R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Ano, všechno! Proto ji máme a proto nás tak moc baví. :-)

2 0
možnosti

Bohunko, jestli ty nejsi skrytý chlap!:-D:-D:-D

3 0
možnosti
Foto

Marie, neodhaluj tady moji identitu. ;-D

1 0
možnosti

;-)

Písnička je ale lepší v originálu od Eurythmics

2 0
možnosti

Anička Lennox je jen jedna:-D

3 0
možnosti

:) spousta věcí nemusí být zjevná, přesto existují.

Podpálila jsem Vám pod karmou :D

2 0
možnosti
Foto

Jani, moc děkuju. za čtení, karmu i diskuzi. ;-) Kdybychom věděli o čem sní lidé... ;-D

1 0
možnosti

:-).......Pěkně popsáno, má to napětí! Dejte se na spisovatelskou dráhu. Vaše knihy by šly na dračku. 1. září jedu do Telče, Jestli bude teplo zajdu se vykoupat do Pařezitého. R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Jé, děkuji, vy jste milý. Spisovatelskou dráhu? tady to bohatě stačí. ;-)

A kafé v Telči? v sobotu po obědě mívám čas. ;-)

0 0
možnosti

Karma za fantazii. Ty nikdy není dost!

3 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.