Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^taky ráda kreslím a maluju ale figurální krseba mi moc nejde-radši pražské vedutky-proto obdivuji a tiše závidím:-)

1 0
možnosti
Foto

I já závidím a obdivuji... ;-) Kreslím jen ve snu. Díky, že jste "mě" četla.

0 0
možnosti
Foto

Malovat neumím, ale dokážu si tu krásu úplně představit.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

ano, ano, představy... jsou krááásné ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ahoj! Líbilo? To je dobře. Díky.:-)

0 0
možnosti

nejen za ten clanek, ale hlavne za to Miluju, Miluju .. Miluju ... moc hezke! Snad jen jednou jsem se snazil namalovat akt .. no vlastne to byl takovy pokus namalovat .. ci obmalovat krasnou fotku jeste krasnejsi zeny z jakehosi magazinu, dlouhovlasa blondyna s vlasy az pod zadecek, prohnuta s idealni postavou .. barva kuze, pochopitelne opalene, stiny svetla mista .. no makacka ... tak jsem si s tim "hral" nešipsovany karton metr vysoky a trictvrte siroka ... kdyz uz bylo dilko hotove, donesl jsem si onen vytvor do zamestnani, nebot tam se mnou pracoval clovek, ktery o malovani cosi vedel a dokonce i vystavoval i prodaval obrazy .. dokonce ty sve! ;-D mel k tomu i jakousi skolu, uzasny clovek - svym zpusobem bohem .. a nejednou mne zval abych nekdy vyrazil s jejich partou na Sumavu, ze berou bloky i platna pres den maluji krajinky a vecer piji skvele cervene! Nikdy k tomu nedoslo .. dnes si rikam skoda, ale v te dobe jsem zrovna stavel domek a tak toho casu na takovy tydenni vylet zrovna moc nebylo. Václav, tak se jmenoval, jen mrkl a povida, to je plakatova holka z nejakyho magazinu co? Ano je, hmmm tak to neni to prave, nebo ty si snad videl nejake dilo znameho malire, ktery by maloval akt, nebo zenskou s idealnim telem .. podivej se na Manese, Rubense a jine .. to i ten prazskej fotograf si vybira kostlivky a ne baby s krasnou figurou... no nic, zkousis tak dobre .. mohu to trochu upravit ... no jiste,... a ted to zacalo .. stin po nadrem modra, zelena,,, vlasy jsem mel hruzu v erekci ... dokoncil svoje upravy a svete div se, ta zenska dostala "smrnc" .. no proste kdo umi umi ... od te doby uz to byly jen obcas nejake krajinky a miniatury .. ale do zenskych uz nejdu .. jj jinak ano ;-D

1 0
možnosti
Foto

souhlas... tak já kreslím, za sebou dvě výtvarné školy a opravdu školení na modelech živých..dnes.učím studenty... ano, vždy je v tom určitá hezká vzrušivost... hezká...ženská , mužský, jedno...milá a přirozená vzrušivost...a jak říkám, cílem je objevit sebe i druhé... jak je tělo krásné... každé je hezké něčím.R^:-)hezký čtení ,BohunkoV

1 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji za Vaše slova. Já samozřejmě vím, že Vy kreslíte - malujete... Četla jsem Vaše blogy a viděla obrázky. Jsou krásné. Mějte hezký zbytek neděle. ;-)

1 0
možnosti

I47v80a 93M11a36r65k16o48v13á

1. 12. 2017 18:50

HezkéR^ Jediná vada na kráse je to studený kafe:-) Vy malujete?

1 0
možnosti
Foto

Kafe mu vystydlo. On to zvládne i se studeným... ;-) Nemaluji, jen o tom sním.

1 0
možnosti

Tý vado, to je ale umělec!:-) Ale dobře jsi mu vedla ruku, pardon, poskládala písmenka. Dobrý!

1 0
možnosti
Foto

Marie, děkuji, že ses zastavila a udělala si chvilku při balení ;-DV

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ludmilo, že jste opět zavítala. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný, také jedním dechem;-). Je to super nápadR^.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Libi. Haha, dnes se mi povedlo napsat Vaše jméno napoprvé. :) Jsem ráda, že se příběh líbí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.