Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné, tajemné, napínavé...R^. Poslední odstavec nečekaný, během čtení už jsem si domýšlela jiný konec, ale o to přece jde - čtenáře napínat a překvapit;-).

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Děkuji, že jste zavítala. Chtěla jste pohádkový konec? Vlastně, žili spolu nešťastně... ;-) až do smrti???

1 0
možnosti

Hmm...dost dobré!:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie za tvůj příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Líp mi to nešlo ... Jitko díky, vy jste s Marií takové moje "věrnice". V

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.