Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko, sny a naděje ... je dobře, že je máme. R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, někdy hodně pomáhá, když člověk může snít a doufat. :-)Zdeni, děkuji Ti za nahlédnutí.

0 0
možnosti
Foto

... a je dobré když se nějak i těžkopádně umíme vymanit z doufání... tím se ale nic neříká o našich zásuvkách, co je neumíme nikdy pořádně vysypat... se svou nepořádností jsem smířená:-). hezkou středu, Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Radko. V něčem jsem opravdu hodně neporadna. :));-)

1 0
možnosti

Ano, sny, tajemno, doufání...to je krásné koření života...

Bohunko, úžasně napsané!:-)

2 0
možnosti
Foto

Snění je dobrá věc. Marie... :)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, romantické a záhadné ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.