Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem se konečně dočkala!:-))

A stálo to za to!:-))) Brilantní. Na fous přesně, jak se říká:-D Ani o slovo míň, ani víc.

Moc pěkné!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za vaše slova. Víte, že mne to vždy nakopne a žene dál. V:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavlo za váš čas a povzbuzení... ;-)

0 0
možnosti
FM

Uf, až jsem se orosil;-DR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Orošení je přípustné. Díky vám, že jste se zastavil.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ahoj. Slibuju, že budu, budu. Hlavně, aby čtenáři četli a čtenářky také. Zůstaň při mne. ;-)Moc si toho vážím, že zůstáváš.V

0 0
možnosti
JV

J97i94r10i 28V28r32a59b74e17c

25. 10. 2017 8:23

Sakra a já musím do hokny;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, snad se vám dnes pracovalo hezky... ;-)Díky za zastavení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.