Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ráda jsem si tě přečetla;-)R^R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko. Děkuji za návštěvu. ;-) V

0 0
možnosti
ZS

Lucius se jen tak nevzdá ... ale Erko tě podrží, budeš-li chtít.

Stejně jako neodolat Luciusovi, budeš-li to sama chtít.

R^

1 0
možnosti
Foto

Lucius je prostě Lucius, zmetek jeden mizernej ;-), a Robert je prostě Robert, můj Robert! Někdy si říkám, kde bych byla bez něj. ;-)V

1 0
možnosti

Tak, Bohunko, ať Vám Erko zůstane navždy!:-)) (Lucius by nemusel, že?:-D...i když)

Těším se na rybáře!:-))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Maruško za přečtení. Ještě vyjdou tři další příběhy o mém strážném andělovi (tentokrát už mám povolení), taky to v životě nemá zrovna nejlehčí, pokud mi zůstanete věrná, uvidíte, že tenhle mi opravdu zůstane až do konce. :-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.