Diskuse

Krádež

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hm.. takový zlodějíček... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko... Vás čtu strašně moc rádaR^... Vaše hudební doplnění vždycky zbožńuju... a Stinga miluju tak... že to dnešní hudební doplnění.... Nenávidim.)));-DR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Radko. Sting je moje srdeční záležitost, obzvláště tahle píseň... V

1 0
možnosti

No jo, Bohunka. Nezklame...to se to čte:-))

2 0
možnosti
Foto

Maruško, děkuji mnohokrát. Líbí se mi u Slováku termín "ďakujem velmi pekně" Škoda, že to nejde říct v Čechách. Ale co: Ďakujem velmi pekně. :-)

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, krásně napsáno, těším se na další;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mám velkou radost Jitko, že se vracíte a chválíte mě... Děkuju. Vážně mi to moc pomáhá... V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS