Bohunka Jakubcová

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Slíbila jsi, že se neztratíš...A??? Marie Šípková...

Pamatuju si to jako dnes, jak si začala přemýšlet o přátelství na dálku. Je to doopravdické přátelství? Je! Co když...? Vyslovila jsi větu, která se nyní naplnila.

19.5.2021 v 19:52 | Karma: 21,00 | Přečteno: 478x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Nááádech a pomalý výýýdech (ne, to není covidstory, to je pokus o změnu mé osobnosti)

Zkusila jsem to a chci vám popsat moje poznatky, moje zkušenosti a také samozřejmě nespokojenosti a můj názor na celou věc.

4.3.2021 v 18:17 | Karma: 13,44 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Zkrocení zlého draka

Když si rozmazlená princezna dupne a tak dlouho přemlouvá, až se jí nakonec vyhoví... Když si pak ta samá princezna neví rady a chce to vzdát... Nakonec.... Však si to přečtěte sami.

14.1.2021 v 5:00 | Karma: 11,60 | Přečteno: 351x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

No nejsem já koketa???

Moje dcerka na spoustu otázek odpovídá: "Možná jo, možná ne." A tak ani já nevím... Jsem? Posuďte sami. Krátký příběh z dnešního dne.

21.7.2020 v 20:00 | Karma: 24,62 | Přečteno: 858x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Já a WC

Já a moje vykonávání potřeby. Já a můj neuvěřitelně plný měchýř. Moje panika. Můj stresující okamžik. Já a "milá" paní z čerpačky.

16.3.2020 v 17:18 | Karma: 22,25 | Přečteno: 692x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Tamten... Tak dobře, přijala jsem výzvu. Jak ho vidíme my?!

Davide Snítilý, zvedám Vámi vhozenou rukavici. V žádném případě se nejedná o osobní zkušenost (... to jen, kdyby to četl manžel). Napíšu, jak to vidí ženy kolem.... mé známé, příbuzné a kamarádky...

5.3.2020 v 5:00 | Karma: 16,53 | Přečteno: 730x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Ženy a WC

Kdykoliv slyším diskuzi na téma prkénko, musím se smát. Ženy si vyhrazují právo na prkénko dole, muži zas na svislou polohu. Mě je to jedno, tento blog taky nebude o prkénku, nýbrž o těch, které se hádají... o ženách a toaletách.

19.1.2020 v 17:55 | Karma: 36,14 | Přečteno: 2103x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V autobuse se nepíská! Přestože je Silvestr, já myslím na něco jiného. (osobní zpověď)

Ano, už se to zase blíží. Moje noční můra. Ale co by člověk, tedy matka, neudělala pro svoji milovanou dcerku. To oznámení mi připomnělo spoustu nepříjemných situací. Sedmého ledna, stejně jako před rokem ve stejnou dobu mne čeká

31.12.2019 v 5:00 | Karma: 21,17 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Neboj, jen to trochu štípne...

Přestože mne můj muž neustále ujišťuje, že je to ještě dobrý (taky co má jiného říct, že?!), navštívila jsem Pavlínku (reklamu dělat nebudu). Zkusila jsem a byla jsem nadmíru spokojená.

21.11.2019 v 5:00 | Karma: 21,82 | Přečteno: 1154x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Dnes se tomu směju, ale tehdy... můj pes Tim a procházka ... v parku

On je nejlepší parťák. Nikdy mi neřekne, že ho bolí tlapky, vždy radostně vyběhne před dům a pouští hrůzu na všechny případné násilníky. On je můj obranář, můj spasitel, můj spoluchodič!

31.10.2019 v 5:00 | Karma: 20,46 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Achjo. 100 milionů Sýrii? A co vlastní lidi?

Dnes pro mne zcela netradiční blog. Ale tohle mne fakt štve a nebudu mlčet. Napíšu vám něco o Jendovi. O mladém normálně pracujícím klukovi, který je našemu státu šumafuk.

7.9.2019 v 7:20 | Karma: 39,80 | Přečteno: 1772x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid. Jak jsem ve čtvrtek chvátala.

Zpět jsem táhla Zdeničku trochu víc, než je zvyklá. Brblala a odporovala. Když jsem vešla do uličky "hanby", uviděla jsem je Ano, pomahače Stálo tam policejní auto a "chránící páni" rozdávali krásné botky.

15.8.2019 v 5:00 | Karma: 16,91 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak jsme včera stanovaly

Vše začalo úplně nevinně, přesně tak, jako to bývá. Starší dcera Saša odjížděla na Pekelný ostrov do Holýšova. (fesťák)

5.7.2019 v 14:22 | Karma: 18,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak jsem chtěla být prezidentkou...

Když si tak vzpomenu, čím jsem to chtěla být, když jsem byla dítě, musím se smát. Když se mě babička zeptala, kam půjdu, až dodělám základku, měla jsem jasno! Půjdu do důchodu. :))

20.6.2019 v 18:49 | Karma: 13,96 | Přečteno: 251x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Umíte v posteli po ránu zkrotit jednorožce?

"Mamíno..." Probudí mě Zdenička tentokrát nevinně. Odhrnu automaticky deku, aby se mohla přitulit. Nese si své mimino (růžový medvídek v dívčích spodních kalhotkách), pečlivě ho upraví na polštář, já uhnu,

26.5.2019 v 6:00 | Karma: 17,67 | Přečteno: 1131x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Umělkyně Zdenička. Po kom to ta holka může mít? Samozřejmě po mamince.

Blog o naší Zdeničce. Je to snaživá a moc šikovná holčína. Zlatíčko, andílek, čertík, mazlíček, malířka...

9.5.2019 v 17:27 | Karma: 20,27 | Přečteno: 616x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak jsme kdysi.... koledovali. Něco ze skutečného života.

Nastoupil do auta a my vyrazili. Samozřejmě domů. Teplý vzduch automobilu ho ukolíbal. Už se nebránil, že chce do Domažlic. Jen si občas krknul a já měla strach, že mi poblije auto.

22.4.2019 v 11:08 | Karma: 17,28 | Přečteno: 533x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Dá se ztratit bagr v blázinci? V naší rodině je možné vše

Pozoroval procházející se lidi. Jedni se dívali do země, šoupali nohama no dlažbě. Jiní se zase rozpačitě rozhlíželi. Bylo mu jich líto.

11.4.2019 v 6:00 | Karma: 18,91 | Přečteno: 465x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak koupit kondom a nepřipadat si jako blbec?

Koupit kondom nemusí být zrovna jednoduchá věc. Tedy pokud se třeba stydíte... Chtěla bych se s vámi podělit o jednu veselou příhodu z dnešního rána. Snad vás pobaví, jako pobavila mě a ostatní nakupující.

15.3.2019 v 11:07 | Karma: 33,82 | Přečteno: 2290x | Diskuse| Ona