Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak se (ne)stát andělem 1/7

Otvírala jsem dveře jeho kutlochu, ucítila jsem vůni ohně. Moje fantazie jela na plné obrátky. Už jsem se viděla v jeho posteli, jak na mě nalehá a tlačí mě...

Náhle mě něco drsně srazilo k zemi. AUUU! Vzal to tentokrát dost tvrdě... nějak moc. Sakra, co blbne? Otevřela jsem oči do tmy. 

Ze snů mě probudila velká zátěž, která mi znenadání přistála na těle. Do očí mi pálily ostré baterky. Tři světla, tři lidé…

„Otočte ji.“ Zaslechla jsem příkaz a něčí ruce mě okamžitě obrátily. Otočila jsem hlavu směrem k pažím a chňapala jsem zubama po všem, co bylo blízko, jako rozzuřený pes. Rukama jsem zápasila s přesilou.

„Svázat!“ zněl další apel.

„Nejdřív bych asi sundal tu deku…“

Bože, jsem nahá! Projelo mi hlavou.

Deka odlétla a něčí silné ruce mi svazovaly zápěstí.

„Ehm, ehm, neměli bychom ji nejdřív zkontrolovat?“ Zazněl podivně tlumený hlas z pravé strany. Útočníci měli zřejmě nějaké masky. Jejich stíny budily hrůzu.

„Je nahá! Kde by si asi něco schovala? Hmmm?“

„No třeba… ehm, ehm.., no víte, ženy můžou mít zbraň schovanou…, no třeba…“ Nastalo ticho. V té tmě se ale nic nedělo. Teď teprve jsem se doopravdy rozklepala. Budou mne prohledávat?

Palce pomalu putovaly po vnějších stehnech. Ucítila jsem cizí ruce na mých půlkách.

„Nehrabej na mě!“ kopla jsem instinktivně nohou.

„Au!“ nečekaně jsem někoho trefila.

„Držte mi jí!“ zase se ozval ten hlas.

„Budu křičet!“ vykřikla jsem. V ten okamžik mi přes hlavu natáhli nějaký hadr. Možná pytel..., ve filmech to tak bývá.

„Nech ji, to je kravina!“ rozhodl další hlas, pomalý, monotónně nudný.

„Zvedněte ji!“ moje tělo levitovalo. Zalitovala jsem, že nevážím metrák. Teď by se se mnou dřeli. Jenže… kdo měl něco takového předpokládat. Ty bláho, někdo mě právě unáší, blesklo mi hlavou a probrala jsem se úplně. Není to sen!

Zdáli se být vycvičeni, každý věděl, co má dělat, zřejmě nějaké komando.

„Co jste zač?“ křikla jsem na ně.

„Neřvi!“ dostala jsem šťouchanec do žeber. Nebylo to bolestivé. Hmmm, to není dobré, nechtějí mě zranit, potřebujou mě živou. Doprdele, to jsou vyhlídky.

„Jdi!“ strčili do mě. To určitě, blbečci, rozhodně vám to nebudu ulehčovat. A… povolila jsem nohy i ruce a celé tělo se svalilo k zemi.

„Omdlela?“ uslyšela jsem ten rozkazovačný hlas.

„Fakt? Říkal, že je silná.“ Byli překvapeni.

„Chichi, tohle asi nedala. No, ale je pěkná, co? Měli jste mě nechat, zkontrolovat ji hlouběji.“ Chechtal se těšně vedle mé hlavy ten drzý, hrubý, skoro známý hlas.

„Dej mi ji.“ Řekl potom a uchopil mě v podpaží, nadhodil si mě a vzal mě do náruče. Nesl mě lehce jako pírko. Nechala jsem svěšenou hlavu i všechny údy. Zavřela jsem oči, tuhle tmu stejně nerozkoukám. Otevřeli šoupací dveře, jako od nějaké dodávky. Jen ten zvuk byl trochu dutý, jako dřevěně. Ty jo, snad to není rakev, hrklo ve mně.

Položili mě na měkké místo. Rakev ne, uff! Se zavrzáním se dveře zavřely.

„Přikryjte ji.“ Zavelel tiše ten nudný hlas.

„Ne, budu se na ní cestou dívat.“ Škemral ten drzý hlas.

„Dělej, máme s ní zacházet opatrně.“

„Vždyť to na nás nevykecá. Neví o sobě.“ Žďuchnul do mého boku ukazovák.

Moje nahé tělo někdo náhle něžně zachumlal. „Hmm..“ zavrčel ten muž(?).

„Hyje!“ Cože? Hyjé?! Dodávka, zřejmě dřevěná, se dala do pohybu. Neozval se zvuk motoru ani jeho typický smrad.

„Jsem na ní zvědavý.“ Plácl na deku velkou tlapou ten drsný, před chvíli něžný hlas.

„Bude dobrá!“

„Taky si myslím, líp jsme vybrat nemohli. Chichi, jak se prala, co?!“ Cítila jsem, že se naklonil nad mé tělo, praštil mě do nosu pach spálené cukrové vaty. Rychle jsem vdechla tu vůni, zcela mě omámila a ve vteřině jsem usnula.

***

“Otevři!“ lekla jsem se toho náhlého hluku. Byl to hlas toho drzého tvrďáka. Začal mi být sympatický. Ten jeho zvláštní sladký ohňový odér. Jakoby… Zapomeň kočko, ten je navždycky pryč, říkalo mi srdce.

Držel mě opět v náručí. I přes hadr jsem tušila, že jsme na místě, kde je neskutečné světlo. Mžourala jsem očima a bála jsem se, že mi sundají tu kápi.

„NE! Člověk tu nemá co dělat! A TY???!!! Ty už vůbec ne!“ zaslechla jsem lehce roztřesený a přesto rozhodný hlásek.

„Dělej! Jsem pověřený důležitým úkolem.“ Snažil se projít přes tu maličkou zářící bytost.

„Od koho?“ nenechal se odbýt ten strážný.

„Od Otce…,“ odkašlal si, našel správný tón a řekl: „musíš odčinit své nezodpovědné chování.“ Ten bílý mlčel, nevěřil.

„Poslal nás pro ní.“ Postavil mě na nohy a rychlým pohybem mi strhl hadr. Ostré světlo mně píchlo až do mozku.

„Bože!“ chránila sem si zrak, tohle se nedalo rozkoukat. Všude jen ostré světlo, nikde nic, co by se podobalo něčemu, co jsem kdy znala.

„Tfuj!“ plivl na zem ten vedle mě, otočila bych se na něj, kdyby mi tak pevně nesvíral hlavu dopředu. Podle stínu byl obrovský.

„COŽE???? TUHLE…? Tu nám tu byl čert dlužen!“ zapotácel se ten roztřesený hlášek. „Povolal tím úkolem zrovna tebe???“ řekl, když se vzpamatoval.

„Jo.“

„A tuhle… tuhle… tuhle…???“ prstem mi bodal do hrudníku.

„Co si tím chtěl říct? Vol slova, Bílej, nebo tě kopnu!“ účastnila jsem se rozhovoru a mávala kolem sebe vztyčenou pěstí.

„Tuhle?“ ukázal na mě. Připravila jsem znovu pěst, rozhodla jsem se, jestli ještě cekne, jednu mu břinknu. Bylo mi fuk, kdo to je.

„No jo,“ řekl netrpělivě ten drsný milý hlas v masce.

„Ale, já… já… já tu mám přesné instrukce.“ Bránil se ten malý a stále nahlížel do svých důležitých dokumentů. Uviděla jsem tam moji přeškrtnutou fotografii.

„Hele, Bílej,“ asi se mu zalíbila ta přezdívka, „Ona je pod tou dekou úplně nahá. Jestli nechceš zhřešit pohledem na pěkný ženský tělo, tak otevři. Nebo ji tu deku sundám!“ Rychle jsem kryla svou nahotu.

„Proboha!“ vyjekl ten světlý stín.

„Tfuj!“ další plivanec. Plive? Plive! Ucítila jsem nějaký pohyb u mých lýtek. Jako by se tam lísala kočka. Hlavu mi stále držel pevně otočenou vpřed, nemohla jsem se podívat, ale začala jsem tušit.

Najednou jsem přestala mít strach, něco mi říkalo, že tenhle únos nebude zas až takovej horor.

***

Tlačil mě před sebou. Taková obrovská vrata jsem snad ještě nikdy neviděla. Co to je? Pod nohama divný měkký povrch, houpalo se to tam, dostávala jsem mořskou nemoc. Budu zvracet, mě napadlo. 

„Tady ne!“ řekl náhle ten hlas za mnou.

„Co?“ pevně mi držel hlavu, abych se nemohla otočit.

„Tady se nebleje!“

Prudce jsem se odtrhla, vyskočila jsem výš, abych dosáhla a strhla mu masku. LUCIUS!

„Lu?“ Tak a bylo to! Jo, zase on.

„Co má tohle znamenat?“

Zastavil se a trochu provinile se tvářil.

„Nemusíš kvůli sexu se mnou přece vyvádět takové věci.“ Zasmála jsem se. „Ty jo! Jakože únos?“

Nic neříkal.

„Jsem polichocena, že máš tak bujnou fantazii.“

Zavrtěl hlavou a lehce se usmál.  "Plním je tvé sny."

"Co?" 

"No to bylo samé, ‘vezmi mě do nebe, miláčku’ a ‘vznáším se s tebou do oblak’..."

"Opravdu? Tady???..." no jak chce, říkala jsem, přece je jedno, kde to budeme dělat.

Očima jako by naznačil, že se mám otočit. To určitě, na tohle mu už neskočím.

„Tak? Kde na to chceš vlítnout? Mohls alespoň naznačit, vzala bych sebou ´naši´ deku.“ Úsměv mu zamrzl jako na severním pólu.

„Miláčku… na co čekáš,“ svlékla jsem přehoz a přistoupila blíž. „To mě ani nepolíbíš?“

Nic!

Kruci! Co zas má?

„Chci tvé prsty v mojí muš….“ Zacpal mi pusu a otočil mne čelem vzad.

Stál tam!

Stál!

A doprdele! Srdce se mi rozbušilo, nohy roztřásly. No jo, zase jsem ustřelila.

Měl pevně sevřená ústa i oči, vrásky na čele jen dodávaly napětí.

TAŤKA!

***

Baví vás to? Pokračování zase ve čtvrtek, ju?! Přijďte. Pate Bohunka 0

 

***

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 11.3.2021 5:00 | karma článku: 8,51 | přečteno: 293x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 400x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Záchranka na maratonu ošetřila 13 běžců po kolapsu, do nemocnice nemusel žádný

5. května 2024  13:30

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili dosud 13 běžců, vesměs po kolapsu....

Al-Džazíra končí v Izraeli. Hrozba pro bezpečnost, shodla se vláda

5. května 2024  13:28

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

Putinova inaugurace bez Česka. Vláda odvolala velvyslance, řekl Lipavský

5. května 2024  12:59,  aktualizováno  13:25

Vláda odvolala českého velvyslance v Rusku Vítězslava Pivoňku, řekl v neděli v diskusním pořadu...

Malostranský zápisník: Když nevíš, kudy kam, majzni soka Putinem!

5. května 2024

Premium Jak odvrátit pozornost od kočkopsího tandemu Vondra-Niedermayer? Kdo zase znásilnil českého...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.