No nejsem já koketa???

21. 07. 2020 20:00:01
Moje dcerka na spoustu otázek odpovídá: "Možná jo, možná ne." A tak ani já nevím... Jsem? Posuďte sami. Krátký příběh z dnešního dne.

Stáli jsme u čerpací stanice (název nebudu uvádět), stáli jsme tam dlouho. Manžel tankoval pro naše žrouty bagry větší množství nafty.

A co se nestalo?!

Zrovna jsem vykukovala z otevřeného okýnka naše dodávkového vozu (značku taktéž neuvedu ), chápejte výstavní ženksé tělo (chichi) v přiléhavým tričku s velkým výstřihem, to všechno skoro vypadávalo z okýnka, když v tom... (chvilka napětí)... přijelo nákladní auto. Takovéto, které u nás ze zničeného broukového lesa odváží klády bývalých stromů, pěkně poskládaných na valníku (snad jsem to správně popsala, ale i kdyby ne, mě čtou jen samí šikulové a šikulky, kteří mě pochopí).

No, co vám budu vyprávět, z kabiny která se otevřela, se nejdřív objevily bosé nohy, které se v rychlosti obuly do botasek a gumové pantofle koply pod volant. Potom z ní vyskočil... No to byste museli vidět.

Muž! Ale ten byl! K pohledání.

Můj typ mužů zde nemůžu popisovat, neboť nemám vlastně žádný, ale věřte, že tenhle mne zaujal hned napoprvé.

Oči se setkaly, dlouhé pohledy, krátké úsměvy. Nojono, asi jsem koketa, tenhle styl usmát se a očima civět mě zkrátka baví. Taková jsem já.

Nacpal pistoli do otvoru u nádrže a při pohledu na mě zvedl pravé obočí. Usmála jsem se. Nevím na co myslel on, ale já myslela jen to jedno. Nemám s ním hodit řeč? Bylo by to zajímavé.

Radši jsem se věnovala dcerce, ale nedalo mi to a stále jsem po něm pokukovala. Přiznám se, že moje oči dost často padaly na to jedno jediné místo pod pasem... ☺(nemravo!!!)

Že bych mu řekla... říkala jsem si. Pak jsem si zase vynadala, že za mnou manžel tankuje do sudu naftu, a že by tenhle při bližším kontaktu se mnou taky mohl přijít k úrazu... Ale stále mi to nahlodávalo a já se přistihla, že už už jsem chtěla vystoupit, dojít až k němu a něco mu říct.

Dotankoval a já nebyla schopná mu něco naznačit. Jen jsme na sebe jukali a culili se a očima mrkali... Zamkl auto, odešel zaplatit.

No, už asi nic neřeknu, blesklo mi hlavou. Pak dotankoval manžel. Odešel platit a já dostala příležitost. Otevřela jsem dveře, ale při vystupování mne zachytila dcera a nutně něco potřebovala vysvětlit. Pán mezitím naskočil do kabiny, kopl botasky vedle sedačky, nazul gumáky a nastartoval. Ještě než zařadil, přece jen se otočil a usmál se na mě. Kývla jsem mu na pozdrav a on zamával. Ach jo. No někdy jsem tak stydlivá, nedá se nic dělat.

Nakonec tedy odjel, zmizel v dáli.

Jsem tak neschopná! Nadávala jsem si! Neschopná blbka, měla jsem k němu normálně zajít a říct mu, že nemá zapnutý poklopec.

Autor: Bohunka Jakubcová | úterý 21.7.2020 20:00 | karma článku: 24.48 | přečteno: 858x

Další články blogera

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 15.31 | Přečteno: 370 | Diskuse

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 10.03 | Přečteno: 309 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 21.10 | Přečteno: 253 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.87 | Přečteno: 161 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.02 | Přečteno: 9120 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
Počet článků 348 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 596

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...