Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Už aby bylo ráno!

Zase snový blog. Pro otrlé čtenáře. Podobné sny se mi vrací často, nevím, jak je změnit, jak nad nimi jednou zvítězit.                                              Při čtení nejezte, nepijte... radši. (nic mi v diskuzi nevyčítejte, já vás varovala) 

Už zase...

Jsem zase tady, stejné místo, stejný sen. Srdce mi tluče a chce radši vyskočit z hrudníku. Mozek chce řvát, tělo stojí, jako by zamrzlo. Chce se mi brečet, vím co přijde.

Dívám se do zrcadla. Jsem nahá, kůži mám ještě zmuchlanou po peřině, v očích strach, na nohou lodičky. Rychle je skopnu dolů, pamatuju si, že minule jsi mi podpatky násilím tlačil do očí. Umřela jsem tehdy ve velikých bolestech, když mi hroty projížděly očima až do mozku. Radši je odkopnu dál, abys nedosáhl. Místnost se uzavírá, já vím, za chvilku...

Pouštím slzy. Posledně jsem si řekla, že se ubráním, že mne nebudeš trápit, že tě praštím, že tě klidně i zabiju, když bude potřeba, ale... nemůžu... protože... stále tě miluju. Možná že dnes nepřijdeš, možná že mě nebudeš mučit, možná mne políbíš a obejmeš, možná...

Ach, mám strach.

"STŮJ!!!" příkaz, který nepatří mně, ale tamtěm. Jsou tam a chtějí mě rozsápat, ale ty je zastavíš, protože já jsem jen tvá a ty si mě chceš vychutnat do samého konce. Otočím hlavu a uvidím je, třesou se touhou vrhnout se na moje nahé tělo a trhat z něj kusy, rvát si je do svých držek, slintat a sát mou krev. Ale nesmí se pohnout, čekají na tvůj povel... ale takový jsi ještě nikdy nedal. Snad ani dnes. 

Stěny se stávají neprůhlednými skleněnými dveřmi sprchového koutu, které se přibližují. Za chvilku tu bude těsno, nebudu moct dýchat, nikam utéct. Vnímám jejich stíny za sklem, občas se nalepí jejich huby na sklo a vytasí zuby, zařvou a bouchnou pěstí. Bojím se, abys je  na mě za trest nepustil.

"Nepouštěj je, prosííííím," prosím tě, vím, že tu někde jsi, že přijdeš, že... K nohám se mi přikutálí mandarinka. Mozek křičí, NE! Vzpomínky se vynoří, jako by to bylo včera. Po tvém uspokojení už mě nikdy nepotřebuješ...Tak proč bys mě nechával žít? Klečels nade mnou a rval mi kusy mandarinky do úst, dusila jsem se, ale tys  nepřestal. Umřela jsem pomalu a vyděšeně udušená mým oblíbeným ovocem. 

Rychle seberu ovoce a chci ho přehodit přes dveře, ale stále padá dolů. Nemůžu se jí zbavit! Rozšlapu ji. Všude je kluzko, ale té dřeně je tolik! mohl bys mě s ní dusit i dnes. Pomalu si kleknu a radši všechno slížu, sesbírám i kůru a rozkoušu jí, je to hnusný, ale dnes nezemřu udušením...

Ty dvě stvůry se chechtají a pokřikují na mě. Strašně se bojím, že rozbijou sklo, že mi ublíží. Kdy už konečně přijdeš? Zastavím se nad svými myšlenkami, přeju si, abys přišel ty a zabil mě sám. Nechci skončit v jejich spárech. Škrábou drápama a já asi zešílím.

Opatrně si sednu na zem a čekám, co se bude dít dál. Zvuk drápů mi rve mozek na kusy, nestačí zacpat si uši, slyším ho i v těle, svědí mě, nedá se to vydržet. Tak už pojď a zabij mě! říkám si v duchu, ale nevím, co je horší. Krvelačné bestie nebo umřít rukama mojí lásky.

Dnes neumřu, nesmím... Mám tajnou zbraň.

"KDE?" zařveš na mě a přidáš strašidelný smích, "Jsi nahá! Chachachachaááááááááá." 

Vidím svůj odraz, no právě, vždyť já jsem nahá. Ale... 

"ALE?" jsi tu! Cítím tě za sebou. "Tohle je výzva, miláčku," zašeptáš. Miluju, když šeptáš. Vezmeš mě tvrdě za prsa, jsem zkoprnělá strachy, nechávám tě, nebráním se.

"Tak?" otočíš mě násilím a narveš mi jazyk do úst. Kdysi to bylo nádherné... ale dnes... strachy ani nedýchám.

"Co máš pro mě za překvapení?" Jsi surový a já vím, že než mě zabiješ, ještě dlouho si budeš užívat. V mysli se mi vybaví můj rozkrok. Tam...

"Ano, však tam se taky dostaneme," uchechtneš se a pokračuješ s ‘milostné’ předehře. "Musíš si to užít naplno, dlužíš mi to."

"Nic ti nedlužím!" křiknu. Přidržíš si mě a rozkopneš mi nohy...

"Udělala jsem všechno, co jsi chtěl."

"NE!" zařveš zlostně. "Bylo to málo!" Nechceš si povídat, chceš...

SAKRA!!!

Jsi tvrdě připraven, čekám útok, zavírám oči, brečím, je mi tě tak líto, nechtěla jsem ti ublížit...

Myslím na... moje osvobození...

"Ale, ale," řechtáš se. "A jak bys to asi...???." nedokončíš svou větu, protože právě teď tvůj nadržený penis prořezává tenká ostrá čepel nože, který jsem schovala... Hádej kde?

"Miluju tě," šeptám nyní já tobě do ouška své krvelačné vyznání. "Nešlo to jinak, promiň." Tvé tělo se pomalu sune do louže krve k mým nohám. 

***

Vyhrála jsem konečně? Vrátíš se ještě? Stačí jedno moje vítězství? 

***

Jestli se v dalším snu ještě vrátí, bude o tom noži vědět...

Jak mám vyhrát příště?

Budu ráda za jakýkoliv nápad... chci zas v klidu spát ˘

***

  Zítra vyjde mimořádně blog. Přijďte se juknout. (nebude to horor) 

 

Vysvětlení k mandarince: připravovala jsem fotoblog právě s tímto výtečným ovocem. Ještěže jsem nefotila meloun. :)) 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 13.8.2020 5:00 | karma článku: 8,79 | přečteno: 402x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.