Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když mám možnost udělat tě dokonalou

Ale ne, takovou tě nechci. Neusmíváš se. Jsi studená. Trochu přidám tady a ještě malinko tady... Ano, tohle je lepší. ... tady tě taky trochu upravím...

Otvírám šampaňské. Jsi hotova! Slavím sám, ale jako bys slavila se mnou.

Sedím u kompu a usmívám se jak idiot, konečně jsem tě dokončil. Jsi dokonalá bytost, jsi moje, jedině moje. Dostal jsem šanci vymodelovat tvou tvář, oči, bradu, maličká ouška, ramena, ňadra, paže, zadeček a nožky. 

Oblékl jsem tě do slušivých šatů, do těch s odhalenými rameny, miluju pohled na tvé klíční kosti. Na nohy jsem dal lehkou obuv, volnou špičku i patu, pásek kolem kotníku, nalakoval ti nehty.

Nevím, co s vlasama. Mám rád dlouhé, vysoko vyčesané, možná jeden dva prameny puštěné kolem obličeje. Nebo mikádo? Co krátký střih? Ne, tohle není sexy. Nechám delší a volně splývavé.

Musím se ještě kouknout z dálky. BOŽE! Jsi okouzlující. 

Ty vlasy učešu do plesového stylu.

"Na zdraví!" připíjím na tebe.

Miluju tě! Hloupost... Jsi jen kreslená, jsi počítačová postava z péčka. Prodal jsem jim tvou blonďatou verzi,  tu ze které budou za chvilku strhávat šaty a strkat jí kdeco kdekam.

Tebe, hnědovlasou, si nechám pro sebe. Mám s tebou jiné plány.

Nemám choutky strkat ti kdeco kdekam, chci jen, aby ses se mnou vítala. 

Pojď Miláčku, pojď ke mně, nečekej.

Já stojím uprostřed a kde jsi ty?

Cvak, takže, jak to provedeme? Prsty mačkají tu správnou kombinaci. 

Já stojím uprostřed, aby sis mě všimla jako prvního. Přicházíš. Nějak se tu zalidnilo a ty se ke mně nedokážeš dostat! To ne.

Cvak, musím všechny usadit, aby nepřekáželi. Jedeme.

Já stojím uprostřed, aby sis mě všimla jako prvního. Přicházíš. Ostatní u sedí na svých místech, ale je na nás až moc vidět. To není moc dobré.

Cvak. Nechám některé chodit.

Já stojím uprostřed, aby sis mě všimla jako prvního. Přicházíš. Až na pár potulujících se sedí ostatní na svých místech. Cestou pro pivo tě ale zastaví Mirek. Ale ne. Dobře já počkám, ale za chvilku to začne. Nemáme dost času. 

Cvak. Mirka nechám projít před tebou. Minete se, to bude lepší. On by se vykecával... Znám ho.

Já stojím uprostřed, aby sis mě všimla jako prvního. Přicházíš. Až na pár potulujících ostatní sedí na svých místech. Mirek šel chvilku před tebou pro pivo, to znamená, že projdeš bez zastávky. Mávneš na Jardu, ten aby tu nechyběl. Je tu docela mumraj, nikdo si nevšimne. Jdeš přímo ke mně. Ale počkat, počkat, vždyť se neusmíváš. Copak? To ne, musíš se smát. Chci tě veselou.

Cvak. Takže úsměv, jaký? Tohle? Uff, ne, směješ se jako blázen, chci jen šťastný úsměv. Zářivé oči a lesk zoubků, úsměv musí být ten správný. Nejlepší je, když se ti udělá na pravé tváři ten maličký ďolíček, který je vidět jen zblízka.

Tak pojď...

Já stojím uprostřed, aby sis mě všimla jako prvního. Přicházíš. Až na pár potulujících se sedí ostatní na svých místech. Mirek šel chvilku před tebou pro pivo, to znamená, že projdeš bez zastávky. Mávneš na Jardu, ten aby tu nechyběl. Je tu docela mumraj, nikdo si nevšimne. Jdeš přímo ke mně. Oči ti svítí, zoubky okusují nervozitou spodní ret, sklopíš oči a ten důlek..., ano, je tam. Maličký. Díváš se zvědavě, vesele, ale chybí tady chemie. Kde je jiskření? 

Cvak. Tak takhle ne. Říkalas, že se těšíš na polibky, že toužíš po mé náruči. Tady trochu přidám. Ukaž? Jéžiš to je moc, jsi jak divoká kočka, jak herečka v péčku. Ne, malinko uberu, tu roztouženost nesmím přehánět, přece jsou tu lidi.

Já stojím uprostřed, aby sis mě všimla jako prvního. Přicházíš. Až na pár potulujících se sedí ostatní na svých místech. Mirek šel chvilku před tebou pro pivo, to znamená, že projdeš bez zastávky. Mávneš na Jardu, ten aby tu nechyběl. Je tu docela mumraj, nikdo si nevšimne. Jdeš přímo ke mně. Oči ti svítí, zoubky se objevují, ano a ten důlek, ano, je tam. Maličký. Okusuješ si nervozitou spodní ret, sklopíš oči, cítím to, zhluboka se nadechneš ještě tři kroky přede mnou. Uff. To je síla. Pojď blíž. Rozhlédnu se, nikdo se nedívá, tak honem... Přistupuješ blíž, podáš mi ruku a zčervenáš. Co? To je všechno? Pche, tak to tedy nee. 

Cvak. Nebudeš se přece stydět. Lásko, obejmi mě a líbni mě tajně na krk, nikdo se nedívá. Podrž si mě chvilku a něco mi zašeptej. Jako bychom tu byli sami. Nastavím tě, abys nebyla tak stydlivá. 

Já stojím uprostřed, aby sis mě všimla jako prvního. Přicházíš. Až na pár potulujících se ostatní sedí na svých místech. Mirek šel chvilku před tebou pro pivo, to znamená, že projdeš bez zastávky. Mávneš na Jardu, ten aby tu nechyběl. Je tu docela mumraj, nikdo si nevšimne. Jdeš přímo ke mně. Oči ti svítí, zoubky se objevují, ano a ten důlek, ano, je tam. Maličký. Okusuješ si nervozitou spodní ret, sklopíš oči, cítím to, zhluboka se nadechneš ještě tři kroky přede mnou. Uff. To je síla. Pojď blíž. Rozhlédnu se, nikdo se nedívá, tak honem... Přistupuješ blíž, podáš mi ruku a sice zčervenáš, ale svůj stud schováš do obejmutí, dýchneš mi na krk, lehce mi to místo políbíš a přitiskneš se ještě pevněji. "Lásko," zašeptáš.

Hm.. Tak to mám rád. 

Uložit. Počkat chvilku, dát repere, ne dvakrát repete... a .... pustit. Na živo.

POJĎ...

Srdce mi tepe jak zběsilé, cítím stažený žaludek.

Já stojím uprostřed, aby sis mě ...........

Tááaaak, tohle bych mohl zažívat stále dokola. Nestačí mi jedno vítání, chci jich tisíc, chci tak zůstat navždy, až se zastaví film... ani nemusíme pokračovat, tenhle okamžik mne nikdy neomrzí. 

Taková krása, no tak dobře... dám si to ještě jednou. 

Hmmmmmmmmmm... a znovu ........

Já stojím...

***

Gordon ach..........¦

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 24.9.2020 5:00 | karma článku: 10,65 | přečteno: 340x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

2. května 2024

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.