Když mě bolí srdce a stýská se mi, jedu tam, kde jsou Kladruby ...

18. 08. 2019 5:00:00
Kladruby trochu jinak. Z mého srdcového pohledu. Žádný klášter ani kostel, jen moje rodina. Snad vám to bude stačit. Přesně takhle to moje duše i srdce potřebovalo

Začnu přece jen fotečkou z nádvoří. Ano měla jsem v plánu to tam okouknout a nafotit a pak vás zahrnout, ale ... když jsme zasedli ke stolu začali hodovat, spustil se deštík. Řekla jsem si, že až to přejde, zaběhnu to ‘ofotit’, ale než jsme dojedli.... "pršelo, jen se lilo a prase doma nebylo" :)))

A tak historie Kladrub až příště. (mám slíbenou další návštěvu)

Vím, tahle fotka vážně nemůže uspokojit milovníky historických objektů... ale víc nemám

Když ne klášter a kostel... potěšilo moje srdíčko domácí statkové uvítání, příjemné posezení ve společnosti báječných lidí, kteří byli potěšeni naší návštěvou. Určitě se brzy vrátím.

Umím se zamilovat na první pohled... Řekněte sami, odolali byste?

O tom, kde jsem se ještě toulala, když se mi stýskalo zase za týden. Doufám, že se vám moje fotografie zalíbily, protože právě proto jsem ta místa zvěčnila.

"Zdravím Karla, Milenu, Davida i Mariku..." *

***

"Máš plno krás, jsi můj půlnoční příliv..."

Autor: Bohunka Jakubcová | neděle 18.8.2019 5:00 | karma článku: 14.76 | přečteno: 262x

Další články blogera

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 15.31 | Přečteno: 368 | Diskuse

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 10.03 | Přečteno: 307 | Diskuse

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 14.33 | Přečteno: 393 | Diskuse

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma článku: 14.68 | Přečteno: 238 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Soňa Pražáková

Krok sem, krok tam ... cvak!

Také máte v mobilu chytrou aplikaci, která vám neustále sděluje, kolik kroků či kilometrů jste za den ušli? To je někdy dost ošidná záležitost. Stačí se jenom podívat na počet a hned nás to může svést k lenosti. Anebo ...

17.3.2024 v 20:01 | Karma článku: 14.73 | Přečteno: 197 | Diskuse

Veronika Foglová

Jedenácté výročí...

Jedenáctého března, čili předešlé pondělí, uplynulo jedenáct let, kdy jsem si ze Žamberka přivezla svůj první fotoaparát, který mě poté provázel dlouhé roky.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 13.57 | Přečteno: 140 | Diskuse

Martina Mičková

Královské město Olomouc

Není mnoho měst, o kterých bych mohla napsat, že mají velké množství památek, překrásné historické centrum, romantická zákoutí, univerzitu, orloj, zoologickou zahradu, botanickou zahradu, sportoviště...

16.3.2024 v 20:26 | Karma článku: 11.56 | Přečteno: 170 |

Marek Trizuljak

Obrazy

Výběr z březnových fotografií, občasné toulání v jiných končinách, nakročení k jaru ... ... ... ... ...

13.3.2024 v 19:58 | Karma článku: 17.72 | Přečteno: 200 | Diskuse

Marek Trizuljak

Když se zvedne opona ledu

Březnová přemítání ... ptactvo nebeské ... vody ... a slov škobrtání ... ... ... ... ... ... ... ...

12.3.2024 v 0:01 | Karma článku: 15.98 | Přečteno: 255 | Diskuse
Počet článků 348 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 596

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...