Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid. Jak jsem ve čtvrtek chvátala.

Zpět jsem táhla Zdeničku trochu víc, než je zvyklá. Brblala a odporovala. Když jsem vešla do uličky "hanby", uviděla jsem je Ano, pomahače Stálo tam policejní auto a "chránící páni" rozdávali krásné botky.

 

 

***

Jsem ulítaná, neumím chodit pomalu a neustále někam spěchám. Ani nemám kam, a přesto spěchám. Jsem už taková. 

Ve čtvrtek jsem ale pospíchala, aniž bych to chtěla. Situace to tak chtěla.

***

Ráno.

Protože se před naším domem v dubnu ‘vyráběl' nový chodník, nesměl náš pes ven, protože by zdrhl. A tak jsem ho vzala do auta a cestou ze školy, kam vozím dcerku, jsem ho měla v plánu vyvenčit.

Řekla jsem si, že dám Lipky. Kde se projít jinde než právě tam? (foto viz blog....)

Pesan vesele pobíhal a já si to štrádovala mojí oblíbenou cestou. V dálce, tam kde končí hřbitovní zeď, jsem uviděla nějaký pohyb. Zřejmě tam někdo venčil psa, jsem si myslela.

Po dalších metrech jsem se ujistila, že tam pobíhá tele. Tele? Tady v Lipkách? Černé tele?

Kdybych si tam vzala brýle. Jenže to já ne... Zaměřovala jsem to zvíře...

Ajajaj. Nebylo to tele, byl to rotvajler. Jako tele!

A jako na sviňu právě, když přebíhal asi po sté silnici, zvedl hlavu a zavětřil.

"Time!"

Přivázala jsem našeho zabijáka, (chápejte, kdyby ten roťas nezaútočil, jistě by na něj vyjel ten náš trouba) a pomalu jsem se dala na ústup. Nojono, procházka nebude, problesklo mi hlavou. 

Tele se dívalo naším směrem, když my už mířili zpět k autu, pěkně pomalu, nenápadně. 

Otočila jsem se a ten pes šel za námi.

Zrychlila jsem nepatrně.

Otočila se a on... klusal!

Rozběhla jsem se, můj vlastní pes smýkán na vodítku. Chtěl ho potkat, chtěl mu to nandat, chtěl zamachrovat před svou paní. Blbec!

Pohled zpět a... rotvajler běžel. 

"Sakra", jsem si rozhodně neřekla, přitvrdila jsem ve svém slovníku, ano použila jsem ku... :)

Auto už bylo na dohled. Pán, kterého jsme míjeli, mě popostrkával očima, nebylo to nic platné, ta bestie se blížila. 

Panikařila jsem a nemohla nahmatat klíče. Už jsem našla to správné tlačítko a auto zablikalo. Ještě kousek a budeme tam. Skoro jsem bulela. (to dělám často, když si nevím rady... ženská!)

Na domě, vedle kterého stál můj vůz, pracovali zedníci.

"Paní, utíkejte." volali na mě naléhavě.

"Vole," napadlo mě, "a co asi tak dělám!" 

Rychle jsem narvala psa do kufru a skočila na sedadlo. Srdce až někde v mozku, tep 250. 

Chachá, vítězoslavně jsem se zasmála, aby ze mne všechno spadlo. Rozhlédla jsem se a  chtěla tomu psovi ukázat prostředníček. 

Hledala jsem vyceněné tesáky a modru plnou slin, ale ten telecí zabiják tam nebyl. Ve zpětném zrcátku jsem uviděla, jak utíká zpět. 

Rozdýchávala jsem tuto situaci asi pět minut. Tim v kufru kňučel. Nabuzený testosteronem (je vykastrovaný, tak nevím, čím byl nabuzený), byl připraven k boji. To on vždy.

***

Takový čtvrteční ranní běh má něco do sebe. Poznala jsem to hned tentýž den odpoledne při návštěvě očního lékaře v Jihlavě.

Co se stalo?

***

Jsem dochvilná, protože si nikdy nedělám hlavu s tím, kam zaparkovat auto.

Ne, tak to nebylo. Přijela jsem k "dělňáku" a tam jako na potvoru byla všechna místa obsazená. No dobře, řekla jsem si, dám to do té uličky, kde se nesmí stát. Vždyť je to jen na chvilku.

Parkuje se tam šikmo zadkem do silnice. Postavila jsem se jako asi pátá v řadě. Bez lístku, protože nikde tam prostě nemají automat na lístky. Koupila bych si ho, vážně, nikde žádný přístroj, který plive papírky. 

Když jsem opouštěla vozidlo, počítala jsem, kolik ostatních aut nemá parkovací kartu nebo povolení a bylo jich... pche spoustu.

U očního.

Dobře, přijela jsem o trochu dřív a šla s dítětem a děti berou přednostně (uklidňovala jsem sama sebe). Snažila jsem se nemyslet na to špatně zaparkované auto. 

Ale myšlenky se mi tam vracely jako hozený bumerang. Přistihla jsem se, že si dokonce olupuji lak z nehtů! Kromě toho, že se mi chtělo čůrat, mne znervózňoval fakt, že jsem ještě nikdy nedostala botičku, a že neznám postup při řešení takovéto situace.

Zpět jsem táhla Zdeničku trochu víc, než je zvyklá. Brblala a odporovala. Když jsem vešla do uličky "hanby", uviděla jsem je!

Ano, policii! Stálo tam policejní auto a "chránící páni" dávali prvnímu špatně stojícímu automobilu botu.

Popoběhla jsem, ten den už podruhé! 

Zdenička vlála za mnou. Jak jsem doběhla k autu, narvala jsem ji do sedačky bez zapnutí s vědomím, že vzadu mám tmavé folie, tzn. policisté neuvidí, že není připoutaná, hlavně, že budu pryč. 

V klidné postranní uličce jsem nechávala můj tep klesnout na správný takt, připoutala podle předpisů Zdenýšku a bez nového poznatku jak sundat botičku, jsme frčely dom.

***

Podařilo se mi uniknout před průšvihem dvakrát za den. Neměla jsem si vsadit??? Když jsem měla takové štěstí?

Nějak ten pohyb poslední dobou flákám, ale po čtvrtečních zážitcích jsem pochopila, že rychlý pohyb, chůze nebo dokonce běh je ku prospěchu věci.

Proto jsem také napsala tenhle blog. Abych na vás apelovala, běhejte a choďte rychle, jednou se vám to vrátí v dobrém. Vemte si příklad ze mě!

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 15.8.2019 5:00 | karma článku: 16,91 | přečteno: 604x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.