Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kde jsi byla, když jsem tě potřeboval?

Celý život jsem žil jako v mrákotách. Snil jsem o tobě a nemohl tě potkat. Proč přicházíš až teď, když už nemůžu?   

 

Najednou tu stojíš!

Přede mnou, jako by ses vynořila z mlhy. Žádný opar, žádné zatmění...

Jsi tu! Teď a tady!

Konečně. Hledal jsem tě celý život. 

Nedokážu spustit oči z tvého nádherné těla v jemné, vánkem rozfoukané košilce. Vidím, jak se ti pod ní rýsují ňadra, o kterých jsem vždy snil. Ostré světlo prosvěcuje tu tenkou látku a dovoluje nahlédnout na obrys ledabyle schovaných kyprých tvarů. 

Tvůj pohled je tak laskavý, milý. Jantarové oči v křoví řas svítí nadějí.

Ležím tu a nemohu dál. Celý život jsem nevěděl, co jsem hledal, ale v tuto chvíli mám jasno.

Chyběla jsi mi. To tebe jsem nenacházel a trápil se. To tys mi scházela.

Když jsem byl na dně a bál jsem se udělat další krok vpřed, to tebe jsem chtěl mít vedle sebe.

Když jsem odešel a nevěděl kudy kam, to s tebou jsem chtěl jít po prašné cestě ruku v ruce.

Když mi bylo bolestně a myslel jsem, že už to nepřežiju, to po tvé opoře jsem pátral.

Nebyla jsi tam. Nebylas tam, když jsem tě nejvíc potřeboval. Kde jsi celou tu dobu byla?

Mlčíš, jen se něžně usmíváš. Ani nemusíš nic říkat, vím to, chápu všechno.

To nyní je mi nejhůř! Ano, právě v tento okamžik tě potřebuju nejvíce.

Podej mi ruku, pohlaď mne, dej mi polibek, na který čekám celý život, chci tě.

Jsi tak krásná a já chci jít s tebou, kam budeš chtít.  

Pojď, půjdeme spolu peklem i nebem, s tvou podporou vydržím vše, jsi moje síla. Když budeš chtít, zvednu se z postele a utečeme spolu smrti. Poběžíme ruku v ruce světem a budeme se milovat.

Nakláníš se ke mne. Cítím tvoji typickou vůni, vzrušuješ mne jen svou přítomností. Natlačíš své bradavky do mého hrudníku, sípám blahem. Chrčím a chtěl bych vykřiknout, ale nesmím porušit to svaté ticho.

Zavírám oči a očekávám tvůj polibek. Bude vlhký a teplý, věřím, že mé sny budou konečně vyplněny. Natahuju k tobě ruce, objímám tě a poslepu osahávám tvé boky, prsty se chci nořit do tvého klína.

Ach!

***

"Jak je možné, že vždycky když umírají, vypadají tak šťastně?" dívají se obě sestry na starého pána v poslední chvíli. 

"Možná, že vidí anděla." 

Pomodlí se za jeho duši a při posledním vydechnutí zašeptají: "Amen!"

***

Uriana se zašklebí, další zářez. Jak jsou ti lidé ale hloupí, vždy mne chtějí a tím ukončují dobrovolně svůj život. Přitom by jen stačilo říct: "Ještě ne!"

Stejně jako tenhle tady...

Zakroutí flegmaticky hlavou.

Utře kosu do košile a pomalu odkráčí do dalšího pokoje. Dnes ji čeká repeté...

 

 

Co se stane, když se provalí nevěra. Budete číst zase ve čtvrtek.

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 23.5.2019 6:00 | karma článku: 14,50 | přečteno: 728x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.