Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to doma vypadá, když jsou "holky" nemocné

Moje péče se jí očividně líbí. Nastavuje mi další kousky svého těla. Když moje dlaň doputuje až k rozkroku, zastaví mne. "Pozor, pozor, dnes jsme nemocné..."

 

Zase přišla, tentokrát sama, bez dětí. Naštěstí byla u vedlejší pokladny fronta, takže zamířila rovnou ke mně.

Teplý kabát, vysoké kozačky, její parfém se rozlétl po celé lékárně. Vždy se na ní těším, že přijde, že jí pomůžu a ona mě odmění svým úsměvem.

"Dobrý den." Byla tak milá, vždy se usmívá, jakoby neznala žádné strasti.

"Hezký den," odpověděl jsem. Její hnědé oči se na mě dívaly tak důvěřivě. Miluju jí.

Malinko se zastavila, přemýšlela, ale pak nakonec došla až k mému pultu a trochu se naklonila blíž.

"Potřebovala bych..." zastyděla se.

"Ano?" zeptal jsem se.

"Já vlastně ani nevím, co potřebuji."

Čekal jsem.

"Ehm... Něco na poševní problémy." skoro šeptala. Sklopila zrak, bylo jí to trapné.

"Samozřejmě. Víte blíže, jaké má ta žena potíže?" uklidnil jsem ji. Viditelně si oddychla.

"Myslím, že nějaké pálení a výtok, je to jistě dost nepříjemné."

Otočil jsem se k ní zády a vytáhl ze šuplíku několik variant.

"Doporučil bych té paní tohle nebo tohle. Toto je jednorázová léčba jen na tři dny, tohle je na dní deset."

Koutky jí cukly. Oči se styděly.

"Mám jí vzít tu delší léčbu?" zeptala se ještě.

"Záleží na paní, jestli ji trochu netlačí čas..." dvojsmyslně jsem zalaškoval. Neurazila se, jen se více usmála a pak sáhla po silnějším přípravku, který obtíže vyléčí rychleji.

"Jak se to užívá?" stále se smála, teď už trochu odvážněji.

"Tohle jsou čípky a mast. Čípky doporučuji po večerní hygieně při poloze v leže na zádech zavést hluboko do pochvy. Mast je na léčbu vnějších potíží."

"Myslíte, že to zvládne sama?" skousla rty a velmi odvážně se na mě podívala.

"Myslím, že by ji u toho mohl někdo asistovat, pokud si není úplně jistá." Naše oči se střetly. Už v tu chvíli jsem si představoval, že...

Sebral jsem krabičku a přitom jsem lehce položil svou dlaň na její prsty. Neucukla, jen se opět trochu usmála.

Po zaplacení odešla i omamná vůně, která ji všude následovala. Pobyla tu jen krátce, ale v mé mysli zůstane až do večera, kdy se vrátím domů. Domů za ní...

***

"Chceš umýt záda?" beru ji z ruky sprchu a něžně ji omývám ramena a záda. Když se otočí, stejně pečlivě ji osahávám. Je stále tak krásná. Ta její vůně, oči, sametová pokožka... Nemůžu si zvyknout na její společnost, každé ráno jsem mile potěšen, když se vedle ní probudím.

Moje péče se jí očividně líbí. Nastavuje mi další kousky svého těla. Když moje dlaň doputuje až k rozkroku, zastaví mne.

"Pozor, pozor, dnes jsme nemocné..."

"Chudinky moje malé. A moc?" Přikývne a tajemně se usměje.

"Moc. Dnes jsem kvůli tomu byla u mého lékárníka..."

"Ale, to mne zajímá. A co ti řekl?" jsem zvědavý.

"Že si mám zasunout tenhle čípek hluboko." dívá se na mě zpříma, provokativně. V ruce drží zabalený čípek.

"A smí ti s tím někdo pomoct?" usměje se laškovně.

"Ano, prý když to nedokážu sama, že mi má někdo pomoci."

"Vážně tohle řekl?" Líbám ji na krk. Čípek prozatím odkládám na umyvadlo.

Moje ruce dychtí po dalších smyslových dotecích. Rejdí po jejím těle nahoru a dolů. Zastaví se hodně blízko půlek. Blízko zadečku. Blízko...

"Už jsme dlouho nebyli tady." pošimrám ji mezi půlkami. Zasměje se nahlas.

"Už si ani nepamatuju." přitakala. 

"Je tam tak krásně." zašeptám jí do ucha. "Když jste vy dvě nemocné, neměli bychom toho využít a..."

Dlouze mne políbí.............. 

***

"Jak, že to říkal, ten tvůj lékárník a manžel s jedné osobě?" Ležíme spolu na posteli po druhé sprše. Zavrní jako kotě. 

"Ráno v lékárně si říkal, že kdybych potřebovala pomoc, pomůžeš mi." zazubí se a já ji smím celý dlouhý večer ošetřovat přesně podle mých představ. Ještě, že jsem jí tak dobře poradil. 

Kéž by byly "holky" nemocné častěji. 

***

"S Tebou i bez Tebe...."

 

Ve čtvrtek se svěřím, jak je to se jménem mojí lásky...

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 20.6.2019 6:00 | karma článku: 17,06 | přečteno: 815x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.