Telč očima Bohunky díl 3. Staroměstský rybník

1. 07. 2018 6:00:00
Rybník za humny. V létě nejbližší místo, kde vykoupat psa... Ale i lidé se zde koupou. Já jen nohy, trošku se bojím. Ale je tu krásně! Představte si, že kousek nad rybníkem jsou Ďáblovy kameny.

Město jste již viděli...

https://blogadmin.idnes.cz/admin/c/662103/preview-page.html

Znovu podotýkám, že jsou to fotky mých oblíbených míst v Telči. Tam, kam chodím každý den. Tam kde plavím psa a smáčím nožky.

Jsou to jen fotky z mobilu, tak snad nepohrdnete.

Až si doprohlídnete, představte si to ticho a klid, jen šplouchání vlnek a funění psa :))

Pohled směrem "Parní mlýn", tam za tím přepadem, ve mlýně bývá výlov rybníka.

Fotka "do" města...

A tady je vstup do rybníka i pro mě :)) Tady se namáčím až po sukni.

Od "Parního mlýna" V den výlovu.

Stejný den. Smutný vypuštěný rybník (těch lidí si nevšímejte, nejsou nedůležití) Pohled na Ďáblovy kameny https://blogadmin.idnes.cz/admin/c/660195/preview-page.html

Když vypustit, tak vypustit... co se dá dělat.

Moje oblíbené molo (molíčko), jak tam se opaluje, hm.....

A slunce jak se tady opírá i na večer. Krásné tiché místo. Jen z protějšího kostela U Matky Boží zní zvon. Bim bam...

V létě se tu dost často v noci.... scházejí milenci. Takové romantické místečko.

Mám to tu ráda. Je to taková kratší procházka s příjemným cachtáním. Doufám, že se líbí i vám. :)

Autor: Bohunka Jakubcová | neděle 1.7.2018 6:00 | karma článku: 13.30 | přečteno: 315x

Další články blogera

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 15.31 | Přečteno: 370 | Diskuse

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 10.03 | Přečteno: 309 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 6.45 | Přečteno: 121 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.65 | Přečteno: 8619 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.43 | Přečteno: 424 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.06 | Přečteno: 662 | Diskuse

Helena Opršalová

Fixovaný zlobílek

Sedím sama v koutu restaurace. Manžel právě odlezl i s talířem a někde mezi barem a záchody se snaží nakrmit zdrhající dítě.

25.3.2024 v 14:09 | Karma článku: 12.37 | Přečteno: 577 | Diskuse
Počet článků 348 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 596

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...