Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Holka, v mém věku mě už jen tak něco nedostane. Ukaž víc!

Už jsem všechno viděl, takže jestli chceš uspět, musíš se víc snažit. Musíš ukázat úplně všechno. Jinak nemáš šanci.

 

Mlčí. Jen se dívá a mlčí. Přesto v jejích očích čtu všechno. Dívá se tak upřeně, jako by chtěla říct: "Jsem tu..... a jsem tu jen pro tebe". Je tu jen pro mne?

Hnědé oči mne rentgenují, občas mrknou, hltají každé moje slovo. Tu a tam se podívají jiným směrem, když venku přijede auto a osvítí celou místnost svými předními světlomety. Oči zúží své panenky do miniaturních teček.

Dívá se přátelsky, její koutky úst se chvilkami pousmějí, vidím malé bílé zoubky. Mám pocit, že jsem zahlédl v tom pohledu touhu? Ano, teď zcela zřetelně! Uviděla, že jsem si všiml, sklopila zrak. Skousla rty a a stydlivě si je pohladila.

Pak vrátila svou ruku na stůl, jen malý kousek od té mojí. Jen pár milimetrů a mohl bych se dotknout. Dívám se na upravené nehty, na štíhlé prsty a kovové hodinky. Kdybych jen kousek pohnul rukou, mohl bych ji uchopit. Uchopit a zvednout k ústům, políbit ji do dlaně a říct vše, co mám na srdci.

Ale ještě ne. Ještě je příliš brzy. Ještě nenastal ten správný čas. Možná, že má podobné představy... Když sahala pro ubrousek, zlehka se dotkla hřbetu mé ruky.     

Vlasy pečlivě uhlazené, na malých ouškách drobné náušnice. Líbí se mi na ní všechno. Naslouchá a každou chvilku kývne hlavou na souhlas. 

Objednala si horké maliny. Měla radost jako děcko, když jí je přinesli. Pouští se do nich a já pozoruju, jak si lžičkou nabírá to krvavé ovoce. Když otevře pusu, závidím těm malinách, že se mohou podívat dovnitř. Toužím po jejím jazyku, nemůžu se dočkat, až mi ho půjčí. Lžička mizí v ústech a ona ji ještě důkladně olízne. Chtěl bych být tou lesklou pomůckou. 

Snažím se nacházet alespoň trochu normální slova. Nechci vypadat jako idiot, ale můj mozek vidí jen ty rty, jazyk a šlehačku. 

Pohrává si s tím drobným nástrojem a já si všímám, jak se orosil, když na něj dýchla. Jsem vzrušený z horkých malin, z ní, z jejího způsobu, jakým je konzumuje. Jsem vzrušený z té skutečnosti, že jsme tu.

Nesnaží se mne svádět, ona jen jí. A já vím, že jí jen pro mne. Že svá ústa pootevírá tajemně, jen abych si mohl domýšlet, co ukrývá uvnitř.

Jsem chlap, už jsem v životě viděl ledaco, měl jsem ženy, slečny i maminy. Nevěřil bych, že mne vzruší obyčejná usměvavá žena v restauraci při jídle. Jsem detailista, obvykle musím vše vidět jako na talíři, bez schovávání, bez studu. Žádné prádýlko, jen kůže a detaily.

V tomto případě mne to ale baví, přemýšlet, jak vypadá, když se svleče. Jak se její prsa zhoupnou, když rozepne podprsenku. Chci to vidět. Chci se dotknout. Chci jí.

Šťastně se usmívá, prohlíží se mě a stále mlčí. Je to krásné mlčení plné jasných ale nevyslovených slov, které oba chápeme. Nemusíme říkat nic zbytečného, oba tušíme. 

***

Stojíme u jejích dveří. Oba moc dobře víme, proč jsme se dnes sešli. Mlčky stojíme, myslíme na totéž.

Rukama mi vjede kolem pasu až na záda. Přitulí se a hladí mne. Pak obě ruce přesune kolem mého krku a nabídne mi své rty.

Konečně! Její nos vydechuje hlasitě a vzrušeně. Můj jazyk se prodírá mezi jejími rty...

Otočí pohled ke klice a položí mi do dlaně klíče...

Odemykám... 

 

*********

Děkuji za návštěvu :) Slibuji pokračování... už brzy

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 10.5.2018 6:00 | karma článku: 14,57 | přečteno: 1787x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

„Musím přemýšlet.“ Španělský premiér zvažuje demisi kvůli vyšetřování své ženy

25. dubna 2024  9:21

Španělský premiér Pedro Sánchez ve středu večer uvedl, že zvažuje rezignaci v souvislosti se...

ANO napadlo u Ústavního soudu změny u stavebního spoření. Vadí mu i zpětná účinnost

25. dubna 2024  9:17

Opoziční hnutí ANO napadlo u Ústavního soudu změny ve stavebním spoření, které byly součástí...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.