Ze života hmyzu. Chtěla lásku na celý život ...

Těším se jako děti na pouti, až mi odlepí nohy a něžně mi je pohladí a jeho rty se dotknou každé zvlášť. Až ochutná moje slabiny a moje tělo se vnoří do toho jeho.

 

Jen tak si žiju. Po svém. Jsem svobodná... Tu a tam něco uštípnu, popolétnu kousek dál a zase něco ochutnám. Život je krásný. 

Krásný, jen kdybych... kdybych nebyla tak sama. Ale co, občas potkám zajímavého samce, oplodní mne a já nakladu vajíčka. 

Nejsem dobrá matka, o své "dětičky" se vůbec nestarám. Nemusím. Jsou soběstačné. Jsem tu jen pro množení a ujídání. 

Není to špatný život, jen ti samci, kdyby vždy neodešli a zůstali. Stačil by mi jeden. Jeden, který voní a oplodňování s ním bude jiné. 

Jsem nespokojená? Trochu. Takové ty rychlovky a pak "sbohem" mi nevyhovují. Chci lásku.

Lásku? Nevím, co je láska, ale prý to existuje a možná to potká jednou i mne.

Br.. ochladilo se. Dnes je deštivý a větrný den. Vůbec se mi ven nechce. Zaletím si do toho přístěnku na zahradě, tam je teplo, oschnu a ještě se zahřeju. Vyspím se a ráno zase hurá na spadané švestky.   

Sakra oni, snad zalepili všechny škvíry. Kudy se tam mám asi dostat, když existuje silikon v tubě?

Á, tady je místečko. Protáhnu se tím otvorem? sakra zase jsem přibrala... Zatáhnu břicho a šup, už jsem tu.

Tady je ale příjemně. Venkovní lampa osvětluje zaprášenou kůlnu. Uff.. nemůžu se zahřát. Třesou se mi všechny nohy. Ukládám se k spánku.

Hm... něco mne praštilo přes "nos". Co to je? Hezky to voní. Jako cukrová vata. Mám slabost pro cukrovou vatu. Jsem na sladké. A cukrová vata je nejvíc.

Zkoumám prostor a hledám, kde je ta vata. Nejsem hladová, ale chtivá a chci ochutnat. Dám si jenom kousek, zbytek si nechám na ráno. 

Popolétnu po prostoru a hledám. Kde sakra je ta sladkost?! Sliny se mi sbíhají. Jsem rozčilená, že ji nemůžu najít. 

Tady v tom koutě je ta vůně silnější. Aha, asi bude tady. Přiblížím se a postavím se pohybující se ‘podlahu’. Ach ta vůně. Nohy jakoby se mi lepí, ale já odhodlaně pokračuju v nasávání toho krásného aróma. Čím blíž jsem, tím víc mi to voní. 

Srdce mi bije, oči hledají, nohy jsou lepkavé. Hlava se mi točí.

Tam vzadu v rohu jsem něco uviděla. Něco třpytivého, dva velké lesklé korálky a kolem nich ještě několik menších, stejně blyštivých.

Nádhera. Diamanty? Velké černé diamanty. Jsou neodolatelné. Jsem jako ve snu. Stále s náhamou odlepuju nohy a blížím se k vůni a těm šperkům. Zhluboka dýchám, oči se mi přivírají touhou a slastí. Chci to.

"Jen pojď."

Zastaví mne zvláštní, magický až tajuplný hlas.

Ten hluboký příjemný a táhlý tón. Ach. chvěje se mi celé tělo. Nohy mi ztvrdly, nemohu jít dál. Ale ještě bych šla. Chci dojít až k tom místu, kde se ve tmě schovává ten hlas s diamanty a hlavně ta omamná vůně.

Hlavou mi běží animovaná pohádka o lásce na první pohled. On a ona se potkají v teplé boudě a propukne láska až za hrob. Nebude jen rychlé oplodnění, ale bude něha, milování, polibky.

Chci ho políbit. Snažím se odtrhnout nožku, ale jsem v tranzu. Zůstávám stát a čekám. Snad si pro mne přijde on.

Vše se odehrává jako ve zpomaleném filmu. Každý pohyb trvá dlouhé minuty. Nádhera!

‘Země’ se zhoupla a já ucítila pohyb. Ano, jde ke mě a políbí mne. Nemůžu se dočkat, moc ho chci. 

Ó!

Stojím tu, nemohu se ani pohnout studem, chtíčem i obdivem k tomuto velkému tvoru, který popošel a prohlíží si mne. Budu se mu líbit? Mám jen šest nohou, ale on má osm. Možná nejsem jeho typ, možná je zvyklý na jiný počet chodidel. 

Těším se jako děti na pouti, až mi odlepí nohy a něžně mi je pohladí a jeho rty se dotknou každé zvlášť. Až ochutná moje slabiny a moje tělo se vnoří do toho jeho.

Diamanty... jsou to jeho oči. Sakra, ten jich má. Je krásný. Můj princ z pohádky. Je tak mohutný a ta velká široká záda, ten pohled a jeho pravidelná ústa... 

Stojí nade mnou a prohlíží si mne. Je tak opatrný. Co to nese? Vypadá to na hedvábí. Pomalu mě odtrhává z lepkavé houpající se pevniny a drží mne v náručí. Ach! Je tak jiný. 

Začne moje tělo omotávat tím hedvábným motouzem, přestává mi být zima. Drží mne něžně ve svých dlaních. Ty jeho kouzelné oči, nemohu se do nich nedívat.

A teď? Teď se ke mne skloní a políbí mne. Už se jeho rty blíží a já konečně ucítím jiný způsob milování. Až se do mne ponoří a napustí do mne své šťávy...

AU! tohle ale bolí... Počkej, ty mne nelíbáš... Ty mne nehalíš do teplé deky... Ty...

Ty mě zabíjíš? Proč? Myslela jsem, že je to láska navždy.

"Mňam..., hlupačko!" 

  

 

Autor: Bohunka Jakubcová | pátek 12.1.2018 7:00 | karma článku: 11,33 | přečteno: 337x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

U Jána... (kostel kousek za Telčí směr Jindřichův Hradec)

Chodíme sem pravidelně sbírat kaštany, protože ve škole (v družině) za to dostaneme čokoládku. A tak Zdenýška sbírá a sbírá a já chodím a fotím detaily.

20.6.2021 v 5:00 | Karma: 12,85 | Přečteno: 274x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

... když draka bolí hlava...

Celé království je zahaleno do černého závoje, protože jedinou královskou dceru ... unesl drak. Rodiče jsou nešťastni, hledají zachránce. Znáte to? Pojďte se podívat, jak to znám já.

17.6.2021 v 5:00 | Karma: 13,79 | Přečteno: 376x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Distančka k popukání

Namalujte zvířátka z farmy, ze zoologické a z lesa... Pche, pro holky jakubcojc nic těžkého. Nevěříte? Jukněte! Umíme fšechno.

15.6.2021 v 10:33 | Karma: 19,57 | Přečteno: 507x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Je po dešti

"Je po dešti a kosové si štěstím pletou noty..." Je po dešti a já, Zdenýška a Tim jsme na procházce ke Karlovi. Už jsem vám tuhle cestu ukázala, jako asi snad už v Telči všechno, ale tohle je něco úplně jiného, tohle jste fakt

13.6.2021 v 5:00 | Karma: 12,43 | Přečteno: 219x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pomoc, jsem diskriminována!

Víte, jak nepraktické je sedět na bobku? V zimě mě u toho mrzne zadek, když nedám nohy pořádně od sebe, mrňavý kapičky cákají až na boty... Ale vestoje, to by byla paráda. Bohužel v mém případě je to...

10.6.2021 v 5:00 | Karma: 23,65 | Přečteno: 934x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Zblízka...

Jsem všetečka, ráda se dívám, třeba i zblízka. A tohle jsem uviděla, vyfotila a uložila a dnes vás nechám juknout do mého archivu.

5.6.2021 v 6:44 | Karma: 14,92 | Přečteno: 308x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

ZOO?

Nenecháme je vyhubit. Postaráme se o ně. Pochytáme a obstaráme jim spokojené žití pro množení a v případě úspěchu je opět vypustíme do přírody.

3.6.2021 v 5:00 | Karma: 11,69 | Přečteno: 346x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak vyučovat psaní v parku (něco ze soukromí)

Distančka. U nás ještě stále přežívá. Využívám každé situace na výuku, kresbu, vyprávění a učení. Třeba i na procházce v parku. Samozřejmě v našem telčském parku.

1.6.2021 v 8:24 | Karma: 13,94 | Přečteno: 192x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

V parním mlýně (samozřejmě v Telči)

Parní mlýn... Památka, kterou každý mine. Je to rozbořenina, nefunguje, kolo je nasuchu... tajemné a strašidelné místo, kdybych nešla se Zdenýškou a se psem, nešla bych tam sama. (chodíme tu denně)

30.5.2021 v 5:00 | Karma: 15,50 | Přečteno: 254x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Střílej!!!

"Nemůžu to udělat." řekl večer Klaus. "Neblbni, vždyť o nic nejde." oponoval Hanz. "Je mi z toho zle." Klaus nemohl usnout.

27.5.2021 v 5:00 | Karma: 11,97 | Přečteno: 336x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Hrátky s "Déčkem"

Že nevíte co nebo kdo je "Déčko"? No já bych mohla vyprávět, ale radši se koukněte na autentické fotky. Bude to lepší. Lépe tak pochopíte co tajně dělám s "Déčkem". Na konci prozradím, co s ním netajně dělá můj manžel.

23.5.2021 v 5:00 | Karma: 18,18 | Přečteno: 536x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Chybí tam červená!

Miluju modrou, blankytně i tyrkysově modrou, i téměř černou modrou. Miluju žlutou a všechny její odstíny. A ve všech mých dílech je poznat, které barvy preferuji.

20.5.2021 v 5:00 | Karma: 9,38 | Přečteno: 174x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Slíbila jsi, že se neztratíš...A??? Marie Šípková...

Pamatuju si to jako dnes, jak si začala přemýšlet o přátelství na dálku. Je to doopravdické přátelství? Je! Co když...? Vyslovila jsi větu, která se nyní naplnila.

19.5.2021 v 19:52 | Karma: 21,00 | Přečteno: 478x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Potulka parkem opět v Telči

Já vím, už to tady bylo. Park, město okolí... Telč je všude kolem mě a tak ji občas vyfotím, abyste věděli, kde žiju. Dnes tedy fotky z parku, dokonce z míst, kam nikdo nechodí, zákoutí a pohled z parku ven dírkou

16.5.2021 v 5:00 | Karma: 6,06 | Přečteno: 88x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Brzdi!

"Nasedni," řekl a posadil mne vedle jako spolujezdce. Spolujezdkyni. Vypadal velmi distingovaně a kultivovaně, proč si nepřisednout? "Lásko," pošeptal mi a pak...

13.5.2021 v 5:00 | Karma: 14,87 | Přečteno: 382x | Diskuse| Ona
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.