Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Knedlíky, knedlíky, knedlíky. Taky máte rádi, rády knedlíky? Nejsou knedlíky jako knedlíky

Miluju knedlíky... Mňam, knedlíky jsou prostě knedlíky Nemyslím jen bramborové, nebo kynuté. Miluju i borůvkové :))

 

Když bramborové namočím do mastnoty a přidám vrstvu zelí, moje chuťové buňky se těší.

Když kynuté knedlíky poleju svíčkovou... hm... to je blaho.

A borůvkové? Trochu tvarohu, cukr (krystal, musí to křupat mezi zuby) a hodně másla... Ježíš!

***

Ještě jsou nějaké jiné knedlíky?

Hm... Znám jeden speciální druh knedlíků... Existuje spoustu poddruhů tohoto zvláštního druhu knedlíků. A já je můžu všechny.

Nemusím je všechny ochutnávat, stačí mi, dívat se.

Když na jaře pomalu začíná slunce ohřívat planetu a ženám začíná být horko, je to krásný pohled po tak dlouhém knedlíkovém půstu, kdy chodily nabalené do tlustých kožichů a kabátů. Jarem nastává ráj pro oči znalce.

Dokážu vycítit jejich tvar, i když jsou uzavřené v podprsenkách. Představuju si, jestli jsou tam schované velké nebo malé bradavky. Jestli je kolem bradavek rozmístěno několik malých výstupků, jestli jsou prsa velká a těžká nebo drobná. Mám rád pohled na větší kousky. Když vidím, jak se při chůzi houpou, představuju si, jak mi poklepávají do dlaní, které mám těsně pod nimi. Ta váha mne vzrušuje.

Ženy ani neví, jakou mocnou věc nosí při sobě. Neuvěřitelně silnou zbraň, kterou dokáží odrovnat nejednoho chlapa.

Nejkrásnější pohled je, když je chladno. Ach, ano. Husina na těle. Bradavky se vztyčují a volají po hřejivých dlaních, ženy však nedbají. Teda! Já bych je zahřál. Chudinky.

V létě! Sakra tolik možností. Možná, že vás napadne koupaliště a odhalené hrudníky žen. No, je to sice hezké, ale pro mě je mnohem dráždivější pohled na okraje plavkové podprsenky, když tam vykukuje ta hladká kůže, která se nesmí opálit. Ve slunečních brýlích sonduju, jak moc se kulatí ten velmi důležitý vypadávající kousek.

Jestli je pevný a ještě pěkně postavený, nebo už pomalu klesá, ale plně těžkne, nebo jestli je tam menší výplň, která by se mi vešla lehce do dlaně.

Můžu pouštět moji představivost na plné obrátky, nikdo mne nekontroluje... já prstem jedu po hraně té podprsenky a trochu jako by náhodou se dotknu vybraného velkého a hebkého ňadra.

A.. Podzim. Všem ženám je zima. Když přijdou do restaurace a svléknou podzimní šat, tričko je moc nezahřeje. Je to krásný pohled na všechny ztvrdlé bradavky, které se klepou zimou. Trochu mi vadí ta dnešní móda tlustých vycpaných podprsenek... Kde jsou ty časy, kde bylo vidět úplně všechno? Ale zase musím zapojit víc fantazii a tak nebudu mít Alzheimera. :)

Rád sedávám na pivku a pozoruju ženy, když je jim chladno. Opět moje obrazotvornost pracuje.

Zima? Zima je nádherná. To velké překvapení, když vejde žena zabalená do silného těžkého kabátu, odváže šálu ze svého dlouhého, nádherného krku a rozepne všechny knoflíky. To napětí, co se ukáže? A já se těším jako malé děcko na vánoce. A pak? Pak se svlékne a já spatřím ta krásná, velká, plná a velmi hezká prsa! Projde kolem mne a natahuje se, aby mohla pověsit oblečení na věšák, ucítím její parfém a uvidím, jak se prsa zhoupnou.

Můj mozek přehrává nejrůznější scénáře, co bych asi tak udělal, kdybych ji měl pro sebe. Ten rolák, by na sobě měla jen krátce! Podprsenka by jí taky nevydržela moc dlouho. A konečně bych se dostal k pokladu! Jak já bych jí zlíbal každičký kousek té nádherné zbraně...

***

Takové knedlíky potřebují hodně velkou péči. Musí se neustále masírovat, válet a prodělávat, protože, když se to nedělá, časem okorají a splasknou. Jsem muž na svém místě, jsem pečlivý kuchař, který všechny knedlíky pečlivě propracuje a poválí.

Miluju knedlíky. :)

Miluju, když se mi pod rukama knedlíky tvarujou, když mám možnost do nich ponořit obličej. Knedlíkový zábal je blahodárný!

Naučil jsem se mít rád knedlíky už jako kluk. A zůstalo mi to dodnes.

Jsem prostě knedlíkový! :)

***

(Vtipná vložka, vždy když chci napsat "prostě" napíšu "prsotě" :) :) :)) 

************

Tak kdo má rád knedlíky ? :)) Příští týden poznáte lásku dvou měst. Existuje vůbec něco takového? ;)

************

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | středa 14.3.2018 6:00 | karma článku: 10,11 | přečteno: 569x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:13

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34,  aktualizováno  14:11

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

Muž dohnal a zaklekl zloděje. Strach jsem neměl, jsem takto nastavený, říká

24. dubna 2024  14:08

Zrovna se autem vracel domů, když na brněnské tramvajové zastávce spatřil starší paní, jak se...

KOMENTÁŘ: Kdo zabil penzijní reformu? Svůj díl nesou vláda i opozice

24. dubna 2024

Premium Ani po dvaceti letech diskusí se nedočkáme konsenzuálně přijaté reformy penzí, ale jen...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.