Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mám svého Robertka 2. Jak si... potkal osudovou "Kočku"

Celý večer jsem je sledovala. Ano, trošku jsem žárlila, že tentokrát nebyl Erko jen můj, a že se věnuje i jí...  Vypadalo to, že tuhle krasavici poveze domů.

Pamatujete na Robertka? Mého Robertka? 

https://bohunkajakubcova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=617925

Osud si s ním zahrává...

***

Stála opřená o bar a mlsně se rozhlížela. Upíjela svými rudými rty ze sklenky a její žluté oči hledaly. Nebyla tu náhodou, čekala na něj. Kde je tak dlouho?

"Ahoj, neznáme se?" Zkusil to první. Omletá fráze. Jen se uculila a nevšímala si ho.

"Jsem rád, že na mě čekáš," přitočil se další. Zavrtěla hlavinou a dál hleděla ke dveřím. Hudba hlasitě hrála, lidé se tu a tam rytmicky pohupovali.

Černé dlouhé vlasy stažené do culíku, dlouhé štíhlé prsty s černou manikurou pevně svíraly nožku bílého vína. Bílé zoubky se občas ukázaly, když si přezpívávala text písně. Byla rozkošně nebezpečná, prostě "Kočka".

Muži z ní nemohli spustit oči. Temně modré šaty obepínaly její tělo a dávaly všem tušit, jak vypadá, když je nahé. Žádná podprsenka, dokonce nebyly vidět ani švy kalhotek. Mužská fantazie mohla pracovat. Přitahovalo je to. Ale tahle dáma, muži, nebyla pro vás. Čekala jen a jen na toho jednoho. Na mého Robertka.

Představte si, že si tehdy večer vybrala jeho. Věděla, že měl každou chvíli přijít, že ji poveze domů.

Dveře se otevřely a on vešel. "Kočka" přivřela spokojeně oči a olízla si rty. Jak se na něj těšila. Prošel kolem mne, pozdravil se se mnou, políbil mne, prohodili jsem pár slov a už mířil k baru. Tam si objednal džus, ananasový džus. (kdo neví, tak ananasový džus je nejlepší, když se bude večer... ehm ehm... užívat si života plnými doušky, asi tak. :))

Erko měl na noc v plánu noční tornádo!

"Ahoj," promluvila na něj "Kočka". Usmála se a z ramen mu sundala pár vlasů.

***

Celý večer jsem je sledovala. Ano, trošku jsem žárlila, že  nebyl Erko jen můj, ale že se věnoval i jí. Ale co, ona byla vážně překrásná a asi si spolu rozuměli. Já přijdu na řadu zase jindy, říkala jsem si. Nemůžu si ho přivlastňovat každý den. Stačí, že mě Dave snáší jen tak tak. (Dave, přítel Erka.. pozn. aut.) Občas Dejvovi asi lezu na nervy, když zavolám a Erko za mnou utíká, protože potřebuju pomoct.

Večer přešel loudavě do brzkého rána a já se s Erkem loučila. Opravdu tuhle krasavici přece jen poveze domů.

"Hlavně jeď opatrně," zašeptala jsem při objetí.

"Samo, Bohunko," ujistil mě.

***

Erko nabídl téhle "Kočce" svezení. Ona to věděla už dávno předem. Nemohl ji odolat. Byla veselou společnicí a její domov byl vlastně cestou do jeho bytu.

"Robe," přitulila se k němu v oktávce. Pustil rádio a vyrazili. Tulilka se odvažovala víc a zkoušela to na něj. Tu noc musel jít s ní, měla to černé na bílém. On byl její priorita. 

Erko byl ale imunní. Objal ji jako kamarádku a pádili prázdnou ulicí. "Kočka" si povytáhla sukni...

"Sakra!" Řekl Erko a nemohl uvěřit, co začala dělat před ním v jeho autě!

Erko se snažil dívat na cestu, tohle zrovna nebylo podle jeho gusta. "Kočka" začala být divoká, tím, jak její vzrušení nabývalo intenzity. Občas koukl jejím směrem, ale silnice se kroutila a kolem rostly obrovské stromy.

"Kočka" se skonila k jeho rozkroku. ZZT! a poklopec byl rozepnutý.

"Ježíš!" Vykřikl a snažil se bránit rukou. Volantem zatočil sem tam a málem vjel do škarpy.

"Neblbni." Houkl na ní.

"Copak tobě se tohle nelíbí?" Erko nervózně šlapal na plyn a mával řízením.

Ona byla nestydatě rozhodnuta, že mu ho... (odhadla ho špatně, ten džus nepil kvůli ní)

"NECH TOHO!" Křikl na ní zhurta, až se lekla.

Nebyla zvyklá na takovou reakci od mužů. Většinou ji jako beránci nechali dělat, co si zamanula. Nevěřícně a uraženě se dívala do jeho napjatého obličeje.

On se na ni upřeně zahleděl a uviděl v jejím pohledu smrt. V tu chvíli vjelo nákladní auto do protisměru a oslnilo ho. Nemohl už nic dělat.

***

Jela jsem za vámi. Řídil si divně, chvilkami dost nebezpečně. Pak jste se mi ztratili..........

Hned, když jsem dorazila na místo, poznala jsem tvoje auto. Bože, co se stalo?

Rvala jsem pomačkané dveře. Vytáhla jsem tě z auta, tvoje nohy byly podivně zkrouceny, vláčely se za tvým tělem, jako kdyby držely jen na kůži. 

Jak se sakra dělá ta první pomoc? Listovala jsem v hlavě sešity z "Fyziologie člověka". Zaklonit hlavu a vyndat jazyk. Jasně. Kde máš ten jazyk, doprdele! Kolikrát se mačká? desetkrát? a jednou fouknout, nebo patnáckrát? A dvakrát dýchnout? Kruci! 

Prostě jsem tlačila na hrudník, jako to šlo. Žádný tep jsem nenahmatala, panikařila jsem. 

"Robe! KURVA!" Řvala jsem z plných plic do tiché noci a bušila do tvého hrudníku. Zuřivě, bez manuálu.

"Vydrž," držela jsem tě za ruku, teď jsi to byl ty, kdo potřeboval mne. Zdálky jsem slyšela houkačky. 

Co se stalo? Ty, přece jsi tak dobrý a klidný řidič. Celý večer si nic nepil. Nechápala jsem!

Odvracela jsem zrak od tvého zmasakrovaného těla a utírala si slzy do rukávů té drahé, bílé košile od Daniely. Bylo mi to fuk. Tu krev a řasenku už jsem z látky nikdy nedostala. Klečela jsem u tvého těla a brečela jsem. Tak jsem se o tebe bála.

"Běžte stranou!" Odstrčil mne jeden z uniformovaných mužů. Byla jsem tak bezradná. Seděla jsem na bobku a modlila se.

Po okraji silnice jsem zahlédla tmavý stín. Producírovala se tam velká černá chlupatá kočka. 

***

Už ani nevím, jak jsem se dostala domů. Jen vím, že jsem nemohla usnout a neustále jsem myslela na tebe. Jestli přežiješ.

"Přežij! Prosím." Mumlala jsem si do polštáře a brečela jsem.

***

Pamatuju si to jako dnes. Ten první pohled na tebe. Tedy na větší kousek tebe. Vím, že jsi bojovník a tvrďák, ale to první probuzení pro tebe bylo bolestné.

Zvláštní pohledy smutných přátel a rodičů u tvé postele.

Vím, že to muselo hodně bolet, když si to zjistil... 

***

Dnes to vím zcela jistě. Ta mrcha tě chtěla celého, ale ty ses jí ubránil.

https://blogadmin.idnes.cz/admin/c/589959/preview-page.html

Jsi nejsilnější člověk, kterého znám. Jsi nejlepší přítel a vím, že tě vždy rozesměju úplnou kravinou. Jsi člověk, který se zasměje všem mým úsměvným příběhům, trapasům a malérům.

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | pondělí 22.1.2018 16:16 | karma článku: 11,20 | přečteno: 675x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

„Musím přemýšlet.“ Španělský premiér zvažuje demisi kvůli vyšetřování své ženy

25. dubna 2024  9:21

Španělský premiér Pedro Sánchez ve středu večer uvedl, že zvažuje rezignaci v souvislosti se...

ANO napadlo u Ústavního soudu změny u stavebního spoření. Vadí mu i zpětná účinnost

25. dubna 2024  9:17

Opoziční hnutí ANO napadlo u Ústavního soudu změny ve stavebním spoření, které byly součástí...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.