Jak se.... nemohl rozhodnout kterou...

Johana? s dlouhýma nohama... auuuu. Tereza? jedině Tereza... ouuuu. Hanička? hmmm... Už ví, kterou???  

S Johanou je sex neuvěřitelný. Je to kus ženský a ráda nosí vysoké podpatky. Její zelené oči někdy pálí neřestí. Ne, někdy, vždycky! Má velké plné rty a krásné velké pravidelné zuby. Za její minisukní se otočí půlka Třeboně. Kráska jako z reklamy na mlíko. Tak divoká, tak sexy, tak odvážná. Dvacetosm roků... ještě nezralá, ale zkušená! V posteli je to ďábel.

Tereza? Je asi o hlavu menší než Johana. Je to boubelka s malinkými prsíčky, které tak rád osahávám. Její velký tučný zadek je základem našeho "vztahu". Blond mamina se sexuálním apetitem, který by radši nikdo neměl znát. Je učitelkou na základní škole. Nemá vkus na oblékání, ale ten zadek!

A Hanička? Něžná až éterická bytost, připadá mi neskutečně křehká a jemná. Drobná postava vybízí spíš k ochraně než k nestoudnému sexu. Je tak milá. Její oči září. Usmívají se štěstím, když mne vidí. Miluje mě, vím to! Ona je dokonalá. Štíhlá sportovní postava, vypracovaná lýtka... A ta prsa! Nejhezčí, jaká jsem kdy viděl.

***

Když na mě Johana sedí a těžká velká prsa se houpou v rytmu její pánve rejdící, je to krásný pohled. Dlouhé vlasy šlehají kolem jako biče a rudé nehty se občas zatnou do kůže hlouběji, než je zdrávo. Ale v sexu s Johanou je všechno dovoleno. Je tak živá a tak dobře to umí. Dračice se smyslem pro mordování mužského těla. Drobné kousance a škrábance jsou její specialitou. Sakra, zbožňuju, když se na mě vrtí a kroutí jako břišní tanečnice.

To Tereza nezatíná drápky ani nekouše, naopak, ona má ráda trošku násilí. Sex s ní je tvrdý a bez něžností. Miluje silné plácání přes zadek. Ó. Při každém mém dorazu se její půlky rozvlní jako rozbouřené moře. Ty pravidelné vlny mě tak rajcujou. Vydává spokojené hluboké vrnění, které doplněné plácavými zvuky mou obrovskou dlaní, plně vyvažují náš sex.

Když se Hanička vysvleče, nevím kolikrát, která bije. Opravdu jsem z ní někdy tak nervózní, že se mi ani nepostaví. Ale ona umí svými prsty báječné věci. Hladí a laská celé mé tělo. Připadám si s ní jako v ráji. Její hra s jazykem na mém těle je tak vzrušující.

***

Johana je prudká a hrubá a sex s ní je vždy vyčerpávající. Už se to blíží. Zaklání se dozadu a zatíná nehty do napnutých svalů. Nekontroluje své tělo ani vydávané zvuky. Skoro křičí, když ji zahltí vyvrcholení. Ihned po ní jsem i já. Je tak udýchaná a zpocená.

Tereza miluje anál. Vždycky skončím tam. Mezi jejími půlkami utažen svěračem. To je slast. Občas mne nutí, abych ji silně držel pod krkem. Mručí jako medvěd a chystá se k orgasmu. Křečovitě si přidržuje mou ruku pod krkem. Ještě jedna křeč a pořádné jí plácnu. Oh.. Touha pomalu opadá.

Haničku si přitahuju k sobě a začnu jí líbat. "Miláčku," zašeptá. Miláčku... pojmenování, které ještě nikdy nikomu nedala. Vždy své partnery oslovovala jménem, ale já jsem pro ni Miláček. 

***

Jak je to s Johanou dál?

Johana dodýchala. Proč ještě sedí nahoře??? Pomalu ji povalím. Lehne si natěsno ke mě. Najednou mi připadá tak cizí a zbytečná. Snaží se, abych se jí dotýkal, ale já už nemám důvod. Dílo dokonáno, vzrušení vyčerpáno.

"Jé, to je hodin," vystřelím a rychle se oblékám. "Nezlob se, Lásko (to oslovení používám u všech, aby se to nepletlo), ale ještě musím na jednání." Najednou je mi lhostejná, její škrábance a kousance bolí. Už abych byl pryč. Rychle ji políbím, při tom násilím utrhnu ruce omotané za mým krkem.

"Zavolám." Zabouchnu za sebou dveře a oddychnu si. Sex s Johanou je dobrý, ale na nic jiného se holka nehodí. Je zbytečně velká a zbytečně moc mluví. Nemám si s ní o čem povídat. Jsem unavený, ale nebylo to dnes špatné! Třeba někdy...

***

Jak se to s Terezou dál?

Po sexu s Terezou penis vypluje a já mizím do koupelny. Voda je tak blahodárná. Vše smyje. V proudu vody slyším otevírání dvířek u sprchy. Vchází, no to nemyslí vážně, to se tady s ní mám mačkat? Snaží se mi umýt záda, už mám tuhle strategii naučenou. Proto ji začnu mýt já, a když se otočí zády, rychle prchám z úzkého prostoru. Vyjedu ze sprchy jako had a spěšně se oblékám.

"Musím běžet, Lásko," líbnu ji přes ručník a vypařím se.

"Zavolej!" už neslyším. Ale nebylo to špatné, s Terezou je to vždy tak živočišné. Ale už necítím potřebu s ní sdílet společný čas. Touha a vzrušení je pryč a lásku k ní necítím, tak proč to prodlužovat.

***

A co Hanička?

Milování s Haničkou nebudu popisovat. Je to naše krásné, něžné a jemné tajemství. Její tělo pro mne pláče a já vyslechnu její prosby. S ní jsem vždy v tranzu, nemůžu si pomoct, ztrácím všechny své smysly a propadám jí. Sex s ní je dokonalý. Ona se ničemu nebrání, udělá pro mne, co budu chtít. Vím to, je tak oddaná. Ale já nechci nic, co by mi ji mohlo ztratit. Ona je moje.

"Haničko," vzdychnu mezi polibky její jméno. Neřeknu "Lásko." Protože ona je prostě Hanička. Miluje, když ji oslovuji jménem a já cítím, že mi na ní záleží. Moje malá holčička. Můj noční anděl, který tančí pod taktovkou lásky. Přiznám se, že dnes moje chlouba zklamala. Ale nám to nevadí.

Nekonečně dlouho ji ještě líbám, už se začíná pomalu rozednívat a já jí svírám v náruči. Nechci se loučit. Najednou nikam nepospíchám. Ráno se blíží a já nemám pocit, že musím zmizet. Jsem tu šťastný...

***

"Ahoj Lásko, máš dnes večer čas?"......

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | středa 6.9.2017 8:00 | karma článku: 9,73 | přečteno: 339x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33