Jak se... nemohla rozhodnout kterého...

Oni jsou tak skvělí. Každý má něco do sebe. K jednomu cítí touhu, k druhému lásku a do třetího je zamilovaná.

 

***

(Ehm ehm...)

(Fuj to jsem se tě lekla, co tady děláš, Luciusi?)

(Přišel jsem se podívat, co tu smolíš, jsem pekelně zvědavej.)

(Nic pro tebe, mazej!)

(Ale, Benýška má touhy? A hned na tři? Že bych jí pomohl?)

(Nech to na mě, já to napíšu podle svého.)

(Ale já bych to uměl pikantně...)

(To já taky, ale tady se to musí opatrně.)

(Ble, jdu se vyřádit někam jinam. Přijdu se podívat, jak dopadla, jestli mám ohřát lázeň... Přeju příjemný večer, chachachá :))

***

Sakra, to světlo zase zhaslo. Jdu po chodbě a mávám rukama, aby automaticky naskočilo. Už. Juchů! Když strkám klíče do zámku a odemykám, zavolá na mě.

"Benýško!"

Ježíš! To ne, proč jde za mnou? César! Okamžitě znejistím. Co teď?! Jen jsem chtěla nenápadně zmiznout těm třem z očí. Jsou fajn, ale cítím, že bych v jejich společnosti mohla něco provést. A i když by se mi chtělo..., na tohle prostě nemám.

"Počkej."

Stojím u odemčených dveří a sahám po klice. Budu dělat, že jsem si ho nevšimla? Rychle zmizím do pokoje? Jenže on zaklepe, já budu muset otevřít a bude to ještě horší.

Světlo zhaslo. Rychle zamávám, když se rozsvítí, je přímo přede mnou.

"Proč si odešla?" Začíná konverzovat. Jen skloním hlavu a opřu se o dveře. Zvedne mi bradu a já se prostě musím podívat do jeho očí. Ach...

"Ani dnes mne nepolíbíš?" Jeden pracovní výlet už máme za sebou a tehdy to vlastně dopadlo velmi dobře. Všichni tři se opili a já prostě odešla.

"Césare, neblbni, nemůžu..." Snažím se vysvětlit, ale on nechce poslouchat. Nakloní se ke mě. Držím si ho rukou od těla. Ale přemáhá mě. Musím se smát té naší malé válce. Kruci, proč ho nepolíbit? Nikdo tu není, nikdo to neuvidí...

"Vzdej se!" Zašeptá. Světlo opět zhaslo. Zamávám.

"Nechci, aby se to zvrtlo..." Nevím, kam s očima. Hluboce si vzdychnu, tak moc ho chci políbit. Vidí to na mě. Musí to být vidět. Taju z jeho blízkosti, z jeho vůně.

"Nic se nezvrtne, jen konečně uděláme, co chceme už dávno." Rukama si mě přitáhne a já se vzdávám. Políbíme se. Je to... hm... krásné. Nepopsatelné. Takovou dobu jsme na to čekali. Nechci přestat. Naše polibky jsou hlubší a hlubší a já chci zmáčknout tu kliku a otevřít dveře.

Tma. Rychlé mávání.

Otvírám. Postoupíme v objetí do pokoje. Jsme na sebe nalepeni, nohama propleteni a pusami spojeni.  Dveře se zabouchnou. Ruce šmejdí pod oblečení a nahmatávají naše intimno. Cítím teplo a sílu jeho těla. Konečně se dotýkáme na těch správných místech.

Když už se odvážím vysvlékat... klep, klep, klep... a šeptání do tmy.

"Benýško?" Oba ztuhneme. Kolega Lim. Co teď?

"Otevři mi komůrku, chtěl bych tě polaskat." Ježíš! Co to říká? César nevěří vlastním uším. Zvedne nechápavě obočí a zpříma se mi podívá do očí. Sakra. Lime, co tu děláš? (Říkám si) Pokrčím rameny, ale moc dobře vím, o čem mluví. Jednou nám spolu bylo moc krásně. Ale je to dávno, tak dávno. Ale on asi nezapomněl. Ani já.

"Zbav se ho." Zašeptá César a odchází do koupelny. Zbavit se ho? Lima? Nemůžu, ty jeho roztomilý koutky jsou k sežrání.

"Lime, už spím." Hlasitě zívnu, aby pochopil.

"Chtěl by ti líbat bradavky, Bený, prosím, moc tě chci." Musím se smát. Umí moc hezky líbat bradavky.

"Běž spát." Snažím se ho odbýt. Ťuká a ťuká... "Už jsem v posteli."

"Chci tam být s tebou." Poškrabe dveře. Jsem nervozní.

"Moc po tobě toužím, moje koutky po tobě touží, chtějí tě celou ochutnat."

Sedím za dveřmi na bobku... Nemůžu otevřít! Ale chci! Ale co César? Tak pěkně jsme začali.

"Otevři, prosím, je tu tma." Otvírám dveře a postavím se rázně mezi futra.

Světlo se rozsvítilo.

"Lime!" Řeknu trochu teatrálně. Na nic nečeká a políbí mě. Ach... Sakra, to ne! Ach... sama nevím, co vlastně chci. On je dokonalý romantik, miluju ty jeho koutky s jazykem, jeho něžné doteky. Odstrčím ho.

"Ne, nechme toho." Je to skvělé! Ach...

"Tak moc tě chci. Dnes, v baru ti to tak slušelo, hned jsem na tebe dostal chuť." Držím rukama odstup. Sice je to krásné, ale v koupelně čeká César a já nemůžu pozvat Lima dál.

Světlo zhaslo. Nemávám...

"Budu tě milovat celou noc," líbne mě ještě.

"Nejde to, promiň." Spásná myšlenka. "Mám své dny." Posmutněl. "Proto jsem tak brzy odešla." Zalžu. Škoda, tak moc bych si to chtěla s Limem zopakovat.

"Tak jen trochu." Zkusí to ještě. Zavrtím hlavou. Ještě poslední polibek a rychlé pohlazení. Zavírám dveře. Oddychnu si. Copak asi César?

César usnul ve vaně! Usnul ve vaně? Teď jsem vyhodila Lima a César si spí? Vždyť je to vlastně dobře.

Přikryla jsem ho dekou a nechala ho spát. Ráno bude pěkně rozlámaný.

Vlezu si do postele. Tak nejdřív dva a teď ani jeden. No jo, to jsem celá já. Zavrtám se a zhasnu lampu.

Ťuky, ťuky... Asi jsem usnula. Zbystřím a znovu uslyším tiché ťukání. Dojdu ke dveřím a poslouchám. Opět to tichoučké ťukání. Poškrábu moji stranu.

"Bený?" Ozve se. Panebože, Emko? Přehodím přes sebe župan a otevřu. Sedí na zemi a prsty vyťukává prosbu.

"Co tady děláš?" On je tak božský! Zvedne ke mě oči, má je plné něhy a lásky. Je opilý. Musím se smát.

Světlo... Mávání...

"Kluci odešli a já jsem po tobě zatoužil." Mumlá, skoro mu není rozumět.

"Blázínku." Kleknu si k němu na zem. "Pojď odvedu tě spát." Nebrání se, zvedne se a obejme mne. Tak silně, tak láskyplně, tak toužebně.

"Emko," zašeptám, jsem roztoužená. Moc bych dnes chtěla skončit v posteli muže. Je mi jedno, že je ženatý, najednou jsem po něm zatoužila. Už je to dlouho, co to mezi námi zajiskřilo...

Dnes se dívá jako zamilovaný. Alkohol udělal své. Políbím ho. Trochu tím znejistí a zavrávorá. Pak se ale opře o zeď a nechá se vést touhou. Zabouchnu své dveře a odcházíme směrem k jeho pokoji. Tak moc ho chci.

Svalí se na postel a rukama hledá moje tělo. Obkročmo si sednu na něj.

"Milášku, skoč prosím, pro trochu vínka, ještě si popijeme. Chci ho z tebe slízávat." Políbíme se a já chvátám do baru. Kruci, to je noc. Co bude zítra ráno? Barman na mě spiklenecky mrkne a já vesele mastím zpět za Emkem. Ano. Bude to krásná noc!

Světlo zhasíná v polovině chodby a já poslepu dojdu k číslu 24. Zaťukám potichu... Čekám, zaklepu, čekám.... Sakra, neříkej, že spí?

"Emko?" Zašeptám a škrábu na dveře. "Miláčku!" Klepnu hlasitěji. Nic.

***

To světlo je tak protivné, když chce člověk ještě spát. Mám pevně sevřené oči, ale ten svit je silnější. Slyším nějaké hlasy... Pomalu otevřu oči... Podpatky klepají o podlahu, děti pobíhají a muži se otáčejí mým směrem.

Ležím v baru na pohovce, přikrytá dekou. Hlava mi třeští a já vůbec nevím, která bije. Rozkoukávám se. Do mého zorného pole přichází velká postava. Přináší mi sklenici a náhradní klíče od mého pokoje.

"Dobré ráno." Usměje se na mě barman. "Asi byste už měla vstávat," skloní se ke mě a zašeptá.

"Všichni tři pánové se už chystají na snídani." Ospalost je pryč. Vyletím jako střela a ženu se k mému pokoji.

Nikdo tam není. Rychlá sprcha a velmi silný make-up, abych je u snídaně nevyděsila. Sakra! Vzpomněla jsem si na předchozí noc. To bude zajímavá snídaně.

***

"Dobré ráno." Dojdu k jejich stolu. To bude síla! Myslím, že naše firma v téhle čtyřce nemůže dál fungovat. Všichni tři se usmějí a spiklenecky mrknou.

"Dneska ti to sluší, Bený?! Asi ses hezky vyspala..." Všechny obavy ze mne padají. Žaludeční neuróza je pryč a já se můžu klidně naládovat povidlovýma buchtama...

Ach vy muži!  

***

(Tak co?)

(Nic, no. Nějak to nevyšlo...)

(Ty jsi břídil. To já bych tam napsal, že se to povedlo se všema. Ano, tři muži a jedna žena...Měla si mě k tomu pustit. To by byly detaily.)

(Luciusi, jindy ano? Teď vypadni! :) Sprosťáku.)

(Copak tobě by se to nelíbilo?)

(...)

 

******************

Děkuji za přečtení a návštěvu. Přijďte si počíst i za týden (6.10.) příběh o mém anděli strážném. :)

*******************

 

Autor: Bohunka Jakubcová | středa 27.9.2017 13:04 | karma článku: 11,51 | přečteno: 645x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.