Bohunka Jakubcová

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x

Bohunka Jakubcová

Brzdi!

"Nasedni," řekl a posadil mne vedle jako spolujezdce. Spolujezdkyni. Vypadal velmi distingovaně a kultivovaně, proč si nepřisednout? "Lásko," pošeptal mi a pak...

13.5.2021 v 5:00 | Karma: 14,87 | Přečteno: 382x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Už aby bylo ráno!

Zase snový blog. Pro otrlé čtenáře. Podobné sny se mi vrací často, nevím, jak je změnit, jak nad nimi jednou zvítězit. Při čtení nejezte, nepijte... radši. (nic mi v diskuzi nevyčítejte, já vás varovala)

13.8.2020 v 5:00 | Karma: 8,79 | Přečteno: 402x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

"Neotvírej! Tohle nechceš!" "Jsem už velká, přestaň radit. Chci to!"

Políbí mě a zašeptá: "Neboj!" V slzách se zasměju, bojím se, strašně se bojím, ale věřím mu. Nedovolí mi, abych ho objala, na rtech mi drží prst, abych nemluvila. Jen kývnu a děsím se příštího okamžiku. Pokračování níže...

6.8.2020 v 5:00 | Karma: 14,71 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Když ne mě, tak nepolíbíš nikoho!

Něco mi říká, že když zůstanu v posteli pod dekou a budu mít zavřené oči, nebude na mě mít žádný vliv, ubráním se a on zase odejde.

11.6.2020 v 5:00 | Karma: 12,30 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Budeš nosit ruce!

Tenhle sen byl drsný. Celý den mi z něj nebylo dobře. Zasáhl mne do morku kostí. Ale takové jsou moje sny. Bohužel nesním pouze o lásce a výjimečným sexu, zdá se mi i o mrtvolách. O zabíjení lidí, které mám ráda...

7.5.2020 v 5:00 | Karma: 11,44 | Přečteno: 264x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Sejdeme se v osm na "našem" místě...

Vzkázal mi, Lucius. Jenže, kde je to "naše" místo? Myslel v osm u rozžhaveného kotle u něj v práci, když jsem měla tu čest potopit hlavu hříšníkovi do vroucí smoly? Nebo na gauči?

2.4.2020 v 5:00 | Karma: 9,95 | Přečteno: 315x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Proč mi ten mizera neřekne: "Miluji tě!"?

Tolik otázek se mi motá hlavou. Spoustu nezodpovězených otazníků, kterým nerozumím. Někdy stačí jeden sen, který zodpoví všechno. Všechno se rozuzlí během jedné jediné noci... Proklínám takové příběhy.

13.2.2020 v 5:00 | Karma: 13,76 | Přečteno: 548x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Už dlouho jsem neměla takový sen... samozřejmě o tobě!

Opraveno Přesně vím, kde jsem, jen si nemůžu vybavit, kde. Znám to tu jak své boty, vím, že za chvilku dojdu na rozcestí. Znáte to? Stále se opakující sen, který nemá konce?

26.12.2019 v 5:00 | Karma: 11,55 | Přečteno: 297x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak jsme se rozloučili... Podivný sen, který mi řekl vše

Slunce už zhaslo na vzdálené hladině tekoucí hořící vody. Věděl, že pláču, ale nemohl s tím nic dělat. Věděl, že mi musí ještě víc ublížit. Ještě minutku mi nechal, abych si ho užívala.

3.10.2019 v 5:00 | Karma: 12,30 | Přečteno: 574x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Nepomohl jí. Ne, to já jsem jí nepomohla. Sen o bažinách a blogerce...

Bylo to v mém rodném městě na západě Čech. Máme tam (nebo mají tam) most nad železnicí. V tom snu ale pod mostem nevedly koleje, ale rozkládala se tam nebezpečná, smradlavá, chladná mokřina. Zamrzlá bažina, kam by šel jen blázen...

1.8.2019 v 5:00 | Karma: 9,78 | Přečteno: 360x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Přestanu být zvědavá, přísahám.

"Jé, co to máš?" Jako zlodějka jsem rychle sahla do jeho náprsní díry v kožichu a vytáhla... brýle. "NE!" Skoro vykřikl a chtěl mi je vzít. Ty už ale seděly na mém nose.

11.7.2019 v 6:00 | Karma: 12,28 | Přečteno: 519x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Budeš zpívat, když chci a basta! Jakýkoliv odpor nesnesu!

Další hororový sen. Znáš mě, já a moje sny. Někdy je to masakr, někdy erotická divočina, jindy mazlivá báseň. Ale ve všech si TY Tehdy v noci jsem Tě dostala do rukou.

28.3.2019 v 6:00 | Karma: 8,36 | Přečteno: 355x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Zase sen? Nebo realita? Proboha, co jsem zač?

O některých věcech se prý nemá mluvit. Mám na mysli některé intimní věci. Já je probírala a hned na to se mi to vymstilo v mém dalším napínavém snu. Ano, ano, zase erotický.

28.2.2019 v 6:00 | Karma: 14,06 | Přečteno: 735x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Možná jsem úchyl, ale líbí se mi to!

Taky mám sny. Jsou rozkošné, veselé, ale i hrůzostrašné... a pak mám ty hezké, erotické. (ty mě baví nejvíc.. samozřejmě) Jsou to jen sny. Nemůžou ublížit! Ani za ně nemůžeme, zdají se nám a my s tím nic neuděláme.

3.1.2019 v 6:00 | Karma: 15,72 | Přečteno: 1125x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pro Boha! Jsem vrah?... Jsem vrah! Ale byl to skvělý zážitek!

Ona! Umírá! Zasloužila si to. Omlouvám své chování. Ležím zhroucená na jejím vychládajícím těle a šeptám jí do ucha, že ji nenávidím.

13.9.2018 v 6:00 | Karma: 11,81 | Přečteno: 621x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

To je snad jen špatnej sen? Nebo ne?

Pomalu mne táhne do kuchyně. Nebráním se, psychopatům se přece nemá odporovat. Dojdeme k velkému, pultovému mrazáku a on ho otevře. Strachem mne píchne u srdce, ale když se odvážím nakouknout, nic tam není. Ulevilo se mi.

6.4.2018 v 9:00 | Karma: 9,94 | Přečteno: 761x | Diskuse| Ona