Bohunka Jakubcová

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

U Jána... (kostel kousek za Telčí směr Jindřichův Hradec)

Chodíme sem pravidelně sbírat kaštany, protože ve škole (v družině) za to dostaneme čokoládku. A tak Zdenýška sbírá a sbírá a já chodím a fotím detaily.

20.6.2021 v 5:00 | Karma: 12,85 | Přečteno: 274x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Distančka k popukání

Namalujte zvířátka z farmy, ze zoologické a z lesa... Pche, pro holky jakubcojc nic těžkého. Nevěříte? Jukněte! Umíme fšechno.

15.6.2021 v 10:33 | Karma: 19,57 | Přečteno: 507x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Je po dešti

"Je po dešti a kosové si štěstím pletou noty..." Je po dešti a já, Zdenýška a Tim jsme na procházce ke Karlovi. Už jsem vám tuhle cestu ukázala, jako asi snad už v Telči všechno, ale tohle je něco úplně jiného, tohle jste fakt

13.6.2021 v 5:00 | Karma: 12,43 | Přečteno: 219x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Zblízka...

Jsem všetečka, ráda se dívám, třeba i zblízka. A tohle jsem uviděla, vyfotila a uložila a dnes vás nechám juknout do mého archivu.

5.6.2021 v 6:44 | Karma: 14,92 | Přečteno: 308x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Jak vyučovat psaní v parku (něco ze soukromí)

Distančka. U nás ještě stále přežívá. Využívám každé situace na výuku, kresbu, vyprávění a učení. Třeba i na procházce v parku. Samozřejmě v našem telčském parku.

1.6.2021 v 8:24 | Karma: 13,94 | Přečteno: 192x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

V parním mlýně (samozřejmě v Telči)

Parní mlýn... Památka, kterou každý mine. Je to rozbořenina, nefunguje, kolo je nasuchu... tajemné a strašidelné místo, kdybych nešla se Zdenýškou a se psem, nešla bych tam sama. (chodíme tu denně)

30.5.2021 v 5:00 | Karma: 15,50 | Přečteno: 254x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Hrátky s "Déčkem"

Že nevíte co nebo kdo je "Déčko"? No já bych mohla vyprávět, ale radši se koukněte na autentické fotky. Bude to lepší. Lépe tak pochopíte co tajně dělám s "Déčkem". Na konci prozradím, co s ním netajně dělá můj manžel.

23.5.2021 v 5:00 | Karma: 18,18 | Přečteno: 536x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Potulka parkem opět v Telči

Já vím, už to tady bylo. Park, město okolí... Telč je všude kolem mě a tak ji občas vyfotím, abyste věděli, kde žiju. Dnes tedy fotky z parku, dokonce z míst, kam nikdo nechodí, zákoutí a pohled z parku ven dírkou

16.5.2021 v 5:00 | Karma: 6,06 | Přečteno: 88x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Kousek náměstí

Opravdu jen kousek, protože fotografií z telčského náměstí je plný internet... tak jen malé nakouknutí, když je teď Telč tak prázdná a bez turistů.

9.5.2021 v 5:00 | Karma: 12,28 | Přečteno: 198x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Telč jak ji znáte z fotek

Tohle jsou pohledy, které najdete všude, když zadáte Telč. A ještě náměstí. Já vám ho taky vyfotím, abyste věděli... že stojí za to, přijet, dát si zmrzku, vínečko, kávičku, papání... omluvte moji řeč, už rok jsem zavřená s dítěte

2.5.2021 v 5:00 | Karma: 18,16 | Přečteno: 306x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Telč zámek z venku

Zámek... uvnitř jsem byla jen jednou, vnitřní prostory zámků se mi moc nelíbí, nemám ráda načančanost... to radši hrady. Ale z vnějšku je velmi koukatelný. Ze všech stran. Tak vám ho dnes ukážu mýma očima.

25.4.2021 v 5:00 | Karma: 14,62 | Přečteno: 288x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Prales v Telči

Že to není možné? Ale ano, máme tu překrásný prales, chodíme sem na procházku. Úžasný neupravovaný kousek přírody. V létě vážky a komáři, na jaře kachny a jejich hnízda. Je to trošku trnitá cesta, ale máme to tu rádi.

19.4.2021 v 15:11 | Karma: 13,82 | Přečteno: 297x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Bledá jako bledule

... mi vždy říkáváli, ale ruku na srdce, nikdo nemůže vypadat jako bledulka. Ta křehká, ale oproti sněžence, ta silnější jarní krása, strhává pohledy všech návštěvníků v našem parku.

11.4.2021 v 5:00 | Karma: 13,94 | Přečteno: 245x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Neodolatelný

I když nemám zrovna náladu, přijde a žďuchne do mě. "Pojď ven, tam je líp." A já jdu. A pak, když se vrátíme a dostane hlad... Uvidím tohle...

4.4.2021 v 12:00 | Karma: 15,08 | Přečteno: 361x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Není žádný spěch... Když žijete bez stresu

Čas vás nikam nežene, před sebou máte jen cestu. Žádné plány na další den, jen pohoda. Kdybychom i my lidi občas zpomalili....

28.3.2021 v 19:31 | Karma: 11,66 | Přečteno: 244x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Když hvězdy "svítí" i ve dne

Měla jsem asi dvě hodiny na pobíhání po lese s mobilem. Dívala jsem se i do nebe... a uviděla hvězdy(?) nad hlavou

20.3.2021 v 22:06 | Karma: 11,22 | Přečteno: 219x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Zrcadlení (2) v nějaké vesnici na podzim 2019

Bylo ráno, slunce se dalo do malování podzimního listí a já nemohla odolat. Seděla jsem na břehu a dívala se na druhou stranu rybníka, jako by to byl úplně jiný svět. Svět ticha a klidu.

14.3.2021 v 10:41 | Karma: 10,55 | Přečteno: 161x | Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Hrátky s Vševědem

Potulovala jsem se sama v lese. Tentokrát bez pesana, jen tak v tílku. Došla jsem až na místo, kde jsem ucítila jeho dotek. Opravdu tam byl, měl dlouhé něžné prsty, ruce mě objaly a rty políbily. (loňské fotky)

7.3.2021 v 5:00 | Karma: 9,70 | Přečteno: 237x | Diskuse| Fotoblogy