Bohunka Jakubcová

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x

Bohunka Jakubcová

Kde je ta padesátá druhá?

Nejsi zrovna hezká, viď?! No, uznej sama, co tě v životě čeká. Nabízím lepší kousek života. Pojď se mnou, budeš šťastná. (co na tom, že jen pár měsíců)

9.7.2020 v 5:00 | Karma: 12,83 | Přečteno: 761x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Kalhotky ... a růže

"Třeba máš domácího skřítka, který za tebe chodí uklízet." "Spíš krade věci, nemohu najít už třetí kalhotky." "Ale prosím tě, bůhví, kde se svlíkáš."

29.8.2019 v 5:00 | Karma: 17,92 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Zabil, musel zabít, i když nechtěl. Ulevilo se mu?

"Našlo se další mrtvé dítě." Pročítali vesničané "Idnes". Co to může být za stvůru, když dokáže takhle roztrhat lidské tělo? Vykousnout z něj srdce a vypít krev. Cáry masa nechá ladem, pro jiné...

21.2.2019 v 6:00 | Karma: 10,43 | Přečteno: 566x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Nikdo nás nerozdělí, nikdy

Přilézaly po čtyřech a skláněly se k jeho tělu. Ta černá zůstala dole, ta zrzavá pokračovala k ústům. Zavřel oči a slastně čekal.

16.8.2018 v 18:31 | Karma: 11,24 | Přečteno: 715x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Těžký život funebráka?

Rána... Lekl jsem se, srdce se mi skoro zastavilo. Teď mi buší jako o život, na rukou husí kůže. Bedlivě sleduju rakev ve zpětném zrcátku, přestože případný další zvuk nemůžu vidět. Jako bych čekal, že se víko snad vyboulí...

8.3.2018 v 8:00 | Karma: 8,78 | Přečteno: 380x | Diskuse| Poezie a próza

Bohunka Jakubcová

Nejchutnější jídlo na světě.? Vážně si přidala jen sůl a pepř?

Jasně tohle maso už nepotřebuje žádné koření. Je skvělé samo o sobě. Nikdy už nepojíš nic lepšího. Jsem totiž nejlepší kuchařka na světě.

13.2.2018 v 8:00 | Karma: 11,16 | Přečteno: 616x | Diskuse| Poezie a próza

Bohunka Jakubcová

Dáme si oběd v Karibiku?

"Temně modré moře, nádherné pláže, vítr ve vlasech. Bez tebe to tu není ono... Miláčku přileť za mnou, dáme si oběd, posílám ti pilota... Než přijde tvůj den, budeme zpět." Sbalila si jen pár nejnutnějších věcí.

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 9,75 | Přečteno: 267x | Diskuse| Poezie a próza

Bohunka Jakubcová

Ach ta láska...

Když si poprvé vstoupil do mého těla, do mé mysli, do mého srdce..., jako bych dostala nový důvod žít.

12.5.2017 v 15:59 | Karma: 11,41 | Přečteno: 384x | Diskuse| Poezie a próza